♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Julklappsinköp

Av ♥ Monica ♥ - 11 december 2010 16:15

Idag har vi varit i Jönköping och handlat julklappar till barnbarnen, det gick väldigt smidigt och bra.Det var inget överflöd med folk på A6 och ingen trängsel precis.

Nu är det töväder här så det tar faktiskt lite på snön och det tycker jag är bara bra eftersom vi har så mycket av den varan.


Gårdagskvällen hos grannfrun och hennes man var trevlig, även hennes yngsta syster och hennes man var där så vi hade en mysig stund ihop med gott fika och många glada skratt. Jag såg ju inte på idol förrän det allra sista när det avgjordes vem som vann och det blev JAY......killen som jag har hoppats på hela denna hösten så jag blev verkligen nöjd.Jag vet att väldigt många har röstat på honom och de där skriverierna om hans drogproblem har väl inte påverkat hans popularitet särskilt mycket som tur är.Jag håller med dom som säjer att inom den branchen förekommer det en hel del droger och även sprit och det är ju inget nytt......titta bara på ELVIS, han om någon använde sej väl av droger, men det är det ingen som reagerade på, han var ju kungen och är fortfarande trots att han är borta för längesen så det här med att JAY skulle bojkottas det är bara skitprat från avundsjuka människor......


NU ÖNSKAR JAG ALLA TREVLIGA LÄSARE EN RIKTIGT MYSIG KVÄLL!

 
 
Ingen bild

Margaretha

11 december 2010 17:23

Jag önskar dig också en trevlig kväll. Själv ska jag se dansbandskampens final.
Du har så rätt om detta med droger. Som sagt Elvis nyttjade ju sånt och han är ju fortfarande i ropet.
Man får bara önska att de ungdomar som håller på med sånt får en chans att komma ur det.
Ha en skön tredje advent min vän. Stor kram.

 
lillis

lillis

11 december 2010 20:07

Vad skönt att ha julklapparna färdiga.
Jag har ju inte följt idol denna gång tycker att det spårat ur lite
Önskar dig en bra Tredje Advent
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

11 december 2010 21:13

Hej, ja jag ville också att Jay skulle vinna. Han är jättebra. Håller med Dig om droger. Själv är jag ett stort Elvis-fan (har haft förmånen att besöka Graceland). Elvis var och är fortfarande KUNG.
Just nu sitter jag och tittar på Dansbandskampen. Har inte någon speciell favorit.
Ha en fortsatt skön helg och Tredje Advent.
*Kram*

http://ilsi.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

12 december 2010 00:19

Kikar in från torpet och önskar dig en trevlig advent/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Cina

Cina

12 december 2010 15:12

Önskar en trevlig 3:e advent!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards