♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Tisdag med tandläkarbesök

Av ♥ Monica ♥ - 11 mars 2008 20:43

Idag har jag varit hos tandläkaren och det kostade 970:- att laga en tand......väldigt dyrt tycker jag.

Innan tandläkarbesöket jobbade jag ju som vanligt mina 25% och sen var jag inne på JB:S och köpte mej ett par snygga örhängen till mej själv och en groda till ena barnbarnet som fyller 4 år snart. Han älskar grodor och när jag frågade vad han ville ha när han fyller år så sa han att han ville ha en groda så han blir säkert glad för den presenten. Sen styrde jag stegen till fiket och köpte mej en räkbåt och te. Barbro kom ut och satte sej hos mej och vi pratade en bra stund.....alltid lika trevligt att prata med henne och även Rolf kom och tog en fikapaus och han sa att det han beställde av mej från oriflame luktade så gott och flaskorna var så snygga att titta på. Roligt när kunderna talar om att dom gillar det dom har köpt, men jag vill även ha reda på om det är något dom inte gillar.Det är lika viktigt tycker jag.


Jag åkte med yngste sonen hem eftersom han slutade klockan 14:00. Han tvättade bilen innan vi styrde kosan hemåt för han skulle till Tidaholm och besiktiga den halv sex i kväll och det gick bra så han slapp ombesiktning som skönt var.Jag köpte mat på statoil som vi tog med hem. Lite smidig mat när man har ont om tid.


Ikväll har min goda vän från Habo ringt och det var så länge sen vi pratades vid, närmare bestämt i november förra åretså vi hade mycket att prata om, både roliga ochsorgliga saker som hänt sen sist och det sorgligaste var ju det som hände på kvällen den 3 januari.

Inte såg jag till någon i Mullsjö som jag kände igen som "mullsjöfan" idag trots att jag varit där längre än vanligt*morrar*.


VI HÖRS!

 
 
Ingen bild

mullsjöfan

11 mars 2008 22:11

Jag såg heller inte till dig heller för jag bilade idag. Morrar du?? Stryk Mullsjö i mitt alias så får du en fin svordom. FAN !!!Det kanske lättara. En ny ledtråd. Jag bor i Mullsjö men är från Sandhem och lika gammal som Göran. Jag är i alla fall en trogen läsare av din blogg och det vittnar väl om att den är bra??

 
Cina

Cina

11 mars 2008 22:31

Viss är det lite konstigt att jag ser en svart bakgrund på ditt namn. Och på ditt foto ser jag också en svart bakgrund det vet jag inte om det ska vara.

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

12 mars 2008 07:18

Bara man kommer innanför dörren hos tandläkaren så är det dyrt. I dag så blir det nog skapligt väder här i stan.Önskar dig en bra dag.
Kram Lillis

http://danslillis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards