♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Tjohooo

Av ♥ Monica ♥ - 15 mars 2009 14:37

Det blev Malena som får åka till Moskva och tävla för Sverige i melodi song contest och hon är en värdig vinnare. Lite synd om Måns Zelmerlöv för hans låt var bra den också.Tur att varken Alcazar och Zarah Down Finer vann i alla fall.

Idag har vi varit nere i stan och köpt födelsedagspresent till lille Alex som blir 5 år den 24 mars.....han är nummer två att fylla år av barnbarnen.

Vad vi gjorde innan vi åkte hem vet säkert alla som brukar läsa min blogg, så det behöver jag inte skriva.

Nu är min kära mor här, men hon sitter i köket och läser Aftonbladet om melodifestivalen,så hon har fullt upp en stund nu när jag sitter vid datorn.Trots sina 88 år har hon tittat på deltävlingarna varje lördag och hon har tyckt ungefär lika som jag när det gäller artisterna som har gått vidare till Globen.




NU ÖNSKAR JAG ALLA EN TREVLIG FORTSATT SÖNDAG! 

 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

15 mars 2009 15:19

Medresenärskan vet vad ni gjorde innan ni åkte hem .. ha,ha ... Men blir din mamma utan mat nu då?? eller var hon med till stan?? Har ju inte jag med att göra men tycker synd om henne om hon är hungrig *ler*
Ha det gott !!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

15 mars 2009 15:36

Malena var en mycket värdig vinnare.Nu får du ha en trevlig dag tillsammans med din mamma
Ha det gott
kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Inga-Lill

Inga-Lill

15 mars 2009 15:55

Hej, tack för ditt inlägg i min blogg om min odlingen. Jag har inga stora förhoppningar på dom gamla fröna. Men jag kunde inte kasta bort dom, var tvungen och testa lite.
Härligt med en mamma som hänger med trots sin ålder. Bara att kunna läsa Aftonbladet är ju helt otroligt - på mitt jobb är jag van att se annat.
Ha en fortsatt härlig söndag.
*** Kram ***

http://ilsi.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

15 mars 2009 16:50

Sol och vår här på västkusten :o)
Tyvärr tycker jag inte att rätt låt vann.
Hon har en härlig röst men i detta sammanhang...näää
Kram på dig

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

15 mars 2009 21:24

Hur tror du det kommer gå för Malena? Jag tror hon hamnar bland bottenskrapet (å andra sidan brukar jag ha fel så det blir kanske tvärtom?)

http://dante.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

16 mars 2009 07:48

Tyvärr så tycker jag inte att rätt låt vann.
Visst hon kan sjunga men inte passar detta i en melodifestival....näääää det tycker inte jag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards