♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Grattis gånger två

Av ♥ Monica ♥ - 7 juli 2009 14:14

Idag är det 34 år sen min Thomas föddes......


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Dasset på PARADISET målades av dagens födelsedagsbarn

*****************************

Sen säjer jag grattis till EDWARD OCH CHRISTIN som har varit gifta i 2 år idag.......

Med denna bukett gratulerar jag på 2-åriga bröllopsdagen...


***************************'

Åskan har mullrat på förmiddagen och en rejäl regnskur kom det också. Nu skiner solen och jag hoppas slippa mer åskknallar idag.

**********************

Jag sätter in ett fotografi på meddelandet som kommer upp på min sida när jag ska gå in på mina internetsidor.....tur att gubbens användarkonto fungerar så att jag kan blogga genom den tills Edward kommer hit och kollar vad det har blivit för fel.


Det är en suddig bild, men jag tror att det går att se vad det står


HA EN FORTSATT FIN TISDAG.....BYE BYE!



 
 
Medresenärskan

Medresenärskan

7 juli 2009 17:53

Tack själv för pratstunden. Det var så kul att du ringde. Jasså, din son fyller i dag och min på fredag fast 40 ... Det är på barnen man ser och förstår att man blir gammal.

Ser inte vad det står på din dator. Suddig bild eller att jag har gråstarr !!! Nää, nu skojar jag. Men jag har aldrig under 11 år fått upp något sånt ... Hoppas du får ordning på det.
Ha det gott !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

7 juli 2009 18:20

Gratta alla från mig
Hoppas att du snart får ordning på datorn
Kramen

http://danslillis

 
Cina

Cina

7 juli 2009 18:55

Gratta Thomas på födelsedagen.
Hoppas du snart får fixa till din dator!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

inte ens värd en tunna skit

7 juli 2009 20:23

Var i Paradiset ikväll och lastade skräpet som blev efter takläggningen. Nu finns det dukar på borden igen och resten fixar vi också. Torkade alla golven, det behövdes!
CU

 
Dante

Dante

7 juli 2009 21:55

Grattis till Thomas!

Jag kan fråga sambon när han kommer hem från jobbet vad det kan vara för felmeddelande du får upp. Han brukar kunna lösa de mest märkliga datorproblem.

http://dante.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

7 juli 2009 23:02

Mycket att gratta i dag, hurrrraaaaaa !
Kan inte läsa vad det står för meddelande på din skärm, skulle varit intressant att få veta, så skriv ner det..
Kramen

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

8 juli 2009 12:43

GRATTIS till alla!!!
Ser ut att programmet talar om att den vill skydda datorn, hmm..du har väl inte fått någon virus.
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

9 juli 2009 13:10

Grattis Thomas =)
Du får gratta honom och ge en kram ifrån mej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards