♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 9 juli 2009

En försmak av semestern

Av ♥ Monica ♥ - 9 juli 2009 13:17

Visar en film från Skåne.....tycker det passar bra nu när vi åker till Ystad på lördag.

*********************

ikväll kommer det en liten familj och hälsar på oss.....kanske att pappan i familjen får ordning på internetsidorna på mitt användarkonto.

*******************

Nu ska jag ringa till Landhs konditori och beställa en smörgåstårta tills i morgon för då kommer älste sonen med familj hit på eftermiddagen. De tre småkillarna är ju med och kanske Michaela också.....Johan och Jimmy jobbar så dom får vi träffa en annan gång.

*****************


Jag såg i tidningen att Jörgen har namnsdag så då passar jag på att gratulera min svåger ....GRATTIS...GRATTIS!

*************************'


Ha en angenäm fortsättning på denna dagen alla bloggisar!

 
 
Ruth

Ruth

9 juli 2009 16:00

Du fresterska där, får jag också smörgåstårta om jag kommer ? nu blev jag verkligen hungrig. Det var mycke man kunde få uppleva i Skåneland, en upplysande film för en novis.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

9 juli 2009 17:25

Fin film du visade från Skåne.Hoppas att du får ordning på internetsidorna på ditt andvändarkonto.
Ha det gott
Kramen

http://danslillis

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

9 juli 2009 17:35

Usch nu fick jag hem*längtan till det härrliga Skåne! 13 år och 3 mil till Österlen och Kivik. Smultronstället nr 1 Haväng och Ravlunda hed. Får ni inte missa;) Bra semesterval!

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

9 juli 2009 18:46

Det var då hemskt vad du gottar dig. Är det inte smörgåstårta så är det annt gott ... *skrattar* Ja, jag erkänner att jag är avundsjuk. Skulle vilja ha men jag måste vara ståndaktig förstår du för min vikt är för hög.
Ha en bra semester !!!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

9 juli 2009 19:21

Ystad är så fint, min dotter arbetade där förra året så hon visade mig runt.
Nu gör du mig sugen på smörgåstårta...inte snällt ;O)
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Dante

Dante

10 juli 2009 10:10

Då säger jag välkommen till skåne och hoppas ni får det mysigt här i södern ;)

http://dante.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

10 juli 2009 21:07

Hoppas ni får en fin semester i Ystad.
Där har jag vart o torget i Ystad är himla mysigt ställe!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mia

12 juli 2009 12:43

Hoppas att ni fick en trevlig dag med Micke, Netha och ungarna. Hälsa så gott ifrån mig.
Och hoppas att ni får en trevlig semester.
Ge gubbjäveln en kram ifrån mej ;)

Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards