♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Vad menas med detta påhopp i min blogg

Av ♥ Monica ♥ - 7 augusti 2009 13:00

a, vad ska man säga? Läser aldrig denna bloggen men fick höra idag att det stod någonting "intressant" bland kommentarerna idag. Ni får gärna tro att det är jag som skriver spydigheter i denna skitbloggen. Men jag kan säga att så är inte fallet. Jag har sagt vad jag tycker om er och det räcker att säga det en gång. Men tydligen tycker du/ni att det är roligt att fortsätta kränka oss med massa olika smeknamn. Ni kan ju ta och kolla upp vem det egentligen är som skriver istället för att anklaga oss. Ni kan bara ta och kolla på IP-nummret så vet ni vilken dator det kommer ifrån. Och det är du, Inger som är patetisk i detta fallet. Att kalla oss för "Gnägg" "Hästen" "Magra" "Kaja" osv. är inte speciellt moget. Du är inte heller den vackraste varelsen som Gud har skapat. Han missade nog lite när det gäller dig. Är fruktansvärt trött på det här nu. Om ni vill hålla på att kalla oss smeknamn och tro att det är vi som skriver spydigheter här hela tiden så är det upp till er. Men har ni tänkt på att folk kanske tar åt sig? Ni är lika dåligt funtade där uppe som mobbare är. Och ni ska vara 50+. Herregud. Om ni vill mig någonting så får ni gärna ringa: 0702990607. Men ni är väl inte tillräckligt rakryggade för det. När det väl kommer till kritan brukar mobbaren ta svansen mellan benen och springa hem. Hoppas nu att det är slut på det här skriveriet i denna skitbloggen nu. /Monica Persson av Monica Persson den 5 augusti 2009 kl 20:21



jA, OVANSTÅENDE FICK JAG SOM KOMMENTAR I MIN BLOGG FÖR NÅGRA DAGAR SEDAN!




 Detta är inte speciellt trevligt att läsa. Tyvärr är det en systerdotter till min man som tydligen vill förstöra för mej här på min blogg. Till saken hör att jag har aldrig någon kontakt med denna tjejen. Jag har aldrig skrivit något om henne här så varför jag får dessa otrevliga kommentarer vet jag inte egentligen......möjligtvis bottnar det i att jag är med och hyr stugan jag brukar skriva om här emellanåt.  Hoppas att ni mina bloggvänner fortsätter att läsa min blogg. Att skriva blogg tycker jag är stimulerande och roligt.



   Ikväll ska vi fiska kräftor och vädret är ju alldeles förträffligt  för en kväll vid sjön med grillning när kräftburarna är utlagda i sjön.


  återkommer i morgon!


 Ha en härlig fortsättning på denna fredagen!

 
 
Ingen bild

Augusta

7 augusti 2009 14:07

Oj oj, tror denna människa att HON bestämmer vad du skriver i din blogg, eftersom hon hoppas på att det är slutskrivet i denna "skitblogg"??? Lämna ut sitt telefonnummer??? Hon måste vara desperat på nåt sätt. Man kan bli mörkrädd för mindre! Skriv på du, alltid lika intressant att läsa.

 
Ingen bild

en som ofta läser din blogg

7 augusti 2009 15:20

tycker det är många kommentarer i din blogg
som inte är dina bloggvänner nu på senare tid
Ex. Fanny, Yrvädret, Kajas fd syster. skitbloggerskan. Sötnosen, Augusta. Kan det vara det som orsakar dessa kommentarer????

 
lillis

lillis

7 augusti 2009 16:33

Jag kommer alltid att fortsätta att läsa din blogg,tycker att den är så trevlig.Elaka folk finns det gott om
Ha en bra kväll
Kramar

http://danslillis

 
Ingen bild

skittunnan

7 augusti 2009 17:06

Jag tror inte medresenärskan har en aning om vad det hela handlar om! Ta reda på fakta INNAN du dömer någon!

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

7 augusti 2009 17:07

Jag hoppas verkligen inte att du slutar skriva, dumma människor kan man vara utan. Det där med kommentarspärren verkar, då kan man ju välja vilka kommentarer som ska publiceras. Skriv på du bara.
Kram

http://http:honsakadorran.blogspot.com

 
bilinger

bilinger

7 augusti 2009 18:50

HEJSAN VAD ÄR DET FÖR EN INGER SOM DU SKRIVER OM ??????????????
HOPPAS DET ÄR BRA MED DEJ ER VI HEMMA I GRÅBO NU STÄDAT HELA HUSET SUCK
ch jobba i natt ja se tv kram på dej

http://gökboet

 
Ingen bild

PP

7 augusti 2009 19:56

It takes two to tango...

 
Cina

Cina

7 augusti 2009 20:14

Det är ju så man blir förbannad kan inte fatta varför folk är som dom är. Är det avundsjuka eller vad e det frågan om.
Stå på dig gummsan o fortsätt skriva!!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

7 augusti 2009 20:25

Dina bloggvänner avviker inte pga. elakheter och påhopp från elakinger med horn. Välj att godkänn alla kommentarer, då blir det inte så roligt att skriva skit på din blogg.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

8 augusti 2009 08:52

Jagkommer att fortsätta att läsa din
trevliga blogg !! =)

Ha en bra dag!
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tack för ordet

8 augusti 2009 11:12

Fy så okamratligt mot Monica att Skittunnan, Augusta osv (som ju är samma människa) inte skaffar sig en egen blogg att löjla sig i. Varför smutsa ner Gökboets blogg med dumheter. Tänk att uppta så mycket tid av det dyrbara livet med att skriva dynga i andras bloggar men inte våga underteckna med sitt namn.

 
Ingen bild

tack för ordet IGEN!

8 augusti 2009 11:47

Ja Skittunnan, Augusta osv är ju Tack för ordet som GIVETVIS VÅGAR underteckna med sitt eget namn!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards