♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Full fart hela dagen

Av ♥ Monica ♥ - 9 september 2009 19:04

Idag har jag varit  på city-optik i Falköping och provat ut både läsglasögon och glasögon för långt håll. även mamma var med, men hon behövde inga nya glasögon denna gången. När vi var klara var jag hos en cykelhandlare och köpte ny innerslang till min gamla cykel som hade punka på bakdäcket....efter det tog vi en tur till Mickes svärmor som bor mitt i city av staden och där blev det kaffe med smörgåsrån och ost. Köpte med mat hem från Mac Donalds till både Rickard, gubben och mej själv.Hämtade gubben och en jobbarkompis till honom på Kongsberg klockan tre..puh vilket åkande det har varit denna dag.


Igår kväll var vi i Härja och tittade på kattungar, och det blev en liten kattpojke som fick följa med oss hem........SIGGE har vi döpt honom till. En liten grå söting som börjar anpassa sej hos oss nu, men natten tillbringade han under vår säng. Han ville varken äta eller dricka igår kväll , men nu har han druckit kattmjölk idag, och nu ligger han och sover på en stol i köket, det lilla livet.



 
 
lillis

lillis

9 september 2009 19:50

Grattis till eran lilla Sigge,så kul.jag skulle oxå behöva prova ut nya glasögon men det får jag väl göra så småningom
Nu får du ha en skön kväll och krama Sigge
Kramen

http://danslillis

 
Dante

Dante

10 september 2009 10:56

Får vi se en bild på lille Sigge kanske? :)

http://dante.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

10 september 2009 14:12

Grattis till lilla Sigge. Så roligt med en liten kattunge.
Dom är ju såååååååå söta!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sue Ellen

10 september 2009 16:37

Sigge är en katt. Snart är det natt.

 
Ruth

Ruth

10 september 2009 17:31

Nämen ser man på, GRATTIS till lilla Sigge. Inget foto i dag, kom han inte fram från sin gömma under sängen så du kunde få plåta han ??
Kramen

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards