♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 4 februari 2010

Sent och segt

Av ♥ Monica ♥ - 4 februari 2010 21:06

Återigen ett senkommet blogginlägg, men bättre det än inget bloggande alls. Segt att komma in, men det är ju driftstörningar även idag.


Inget snöfall idag och ganska skönt ute med bara ett par minusgrader mitt på dagen.

I morgon är det fredag igen och dags för veckans ros.....som vanligt har jag inte bestämt mej för ännu vem som får rosen.


Snart är det läggdags  men det blir lite läsning innan jag lägger ihop ögonen för nattens sömn.....


VI HÖRS I MORGON !

 
 
Kram Ruth

Kram Ruth

4 februari 2010 23:20

Ja bloggen har varit besynnerlig, så även i kväll, ena stunden går det bra och nästa stund så bråkar den. Skall krypa till kojs jag också så jag slutar dessa rader med att önska dig en skön nattsömn.
Natti natti !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
margit

margit

4 februari 2010 23:59

Läste i flera bloggar...att dom haft besvär under kvällen.
Här i Kolsva/Eskilstuna har det kommit lite flingor under dagen...men bara lite. I morron å skall jag och några till bila till Nora. Hoppas att det är uppehåll då.
Kram!!

http://margitholm.blogg .se

 
lillis

lillis

5 februari 2010 07:54

Håller med dig om att det är segt, i morse fick jag försöka flera gånger innan jag kom in.
Önskar dig en bra fredag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

5 februari 2010 08:51

Ja det har verkligen varit segt att komma in här de sista dagarna , det gick en aningens bättre idag =))
Väntar med spänning på vem som får veckans ros !! =))
Det ser ut som att det ska bli snö idag igen ;)

Önskar dig en bra dag och en trevlig helg , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Dante

Dante

5 februari 2010 11:32

Ja, det har varit en himla massa strul här. Dessutom hävdar sidan oftast att säkerhetskoden är fel, trots att den inte är det. Och segt som fasen. Irriterande. Hoppas det blir bättre nu.

http://dante.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Love

5 februari 2010 12:45

Visst är det lustigt, jag sitter i Thailans och har kommit in hur lätt som helst dom senaste dagarna.Kan ju inte hålla mig ifrån mina bloggvänner, sonen har dator men nästa år ska jag ha en egen bärbar med mig. Jag bor ju för mig själv,några våningar under honom, och det slulle vara kul att ha en egen i min skrivarlya här. Nu skriver jag mycket för hand på kvällarna som jag får renskriva hemma.
Lider inte av hemlängtan giller detta klimat bättre och det gör min kropp också. Härligt att höra att ljuset i varje fall är på väg tillbaka.
Vill önska dig en fin helg.
Kram
Love.

 
Yvonne R

Yvonne R

5 februari 2010 14:42

Igår funkade det bra att göra inlägg men dagen innan var det inget roligt.
Önskar dig en fin fredag

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards