♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Grattis gånger två

Av ♥ Monica ♥ - 4 maj 2010 18:39

Idag klockan 05.46 föddes en liten ARVID.....grattis CHRISTIN OCH EDWARD


 

Lille ARVID föddes på sin FARMORS födelsedag.....grattis säjer jag till min underbara svägerska.Inte illa att få ett litet barnbarn på sin 60-årsdag.


 


  Jag sänder en bukett med röda rosor    *sjunger* för min svägerska.


****************************************'****

I eftermiddag har jag varit på träffpunkten, Örjans svänggäng från Kinnekulle stod för underhållningen.....en mycket trevlig eftermiddag har jag haft med fin gemenskap ihop med vänner från både Sjövik och Grimstorp.Nu är det sommaruppehåll, men till hösten börjar träffarna igen.


Nu ska jag göra min äkta hälft sällskap vid tv:n en stund.


HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA BLOGGISAR!

 
 
Ingen bild

Ann

4 maj 2010 19:01

Tack så mycket Monica! Ja det har varit en omtumlande dag och en verklig lyckodag! Har nog inte riktigt landat än. Vilken tajming! Först Hilda på Edwards födelsedag och nu Arvid på min. Dessutom är vi ju födda med bara en minuts mellanrum + 60 år!
Kram på dig!

 
Ingen bild

Love

4 maj 2010 19:16

Grattis Monica, det är även din dag då du har namnsdag. Lille Arvid önskas välkommen till världen och din svägersta vill jag också säga grattis till på hennes 60-årsdag.
Vi fick ett barnbarn på våran bröllopsdag 1993 och det var den finaste gåvan man kan få.
Det är sköna dagar nu och jag försöker vara ute så mycket det går. Har börjat städa förrådet för att ta med saker jag inte behöver till loppis på lördag.
Kram
Love

 
lillis

lillis

4 maj 2010 20:49

Grattis till din svägerska, välkommen till värden lilla Arvid och ett grattis till dig på namnsdagen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

4 maj 2010 23:36

HURRA, HURRA !!
Oj, så mycket att gratta för i dag, blir helt tagen. Så du har en stor dag 60 bast och namnsdag, fått ett barnbarn, ja gud vet allt.KAN BARA GRATTA OCH HURRA I HÖGAN SKY, EN FANFAR VISLAR JAG FRAMFÖR SKÄRMEN, HÖR DU DET ?
Stora kramen och ett fång rosor.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

5 maj 2010 08:08

Godmorgon vännen =))
Grattis till de stolta föräldrarna och till din svägerska , den stolta farmodern , det var ingen dålig födelsedagspresent ! =)))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

5 maj 2010 09:49

Oj vilken trevlig dag du hade igår.
Arvid var en söt liten kille!
Solen skiner o fåglarna kvittrar!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
Marina

Marina

9 maj 2010 02:57

Hej
Tittar in hos din underbara fina hemsida här och titta gärna in hos mig och skriv i min gästbok så jag kan hitta tillbaka. Du är så varmt välkommen.

Ett stort grattis till svägerskan som fick ett barbbarn denna dag.

Önskar dig en trevlig ny vecka som kommer och eha en fin Söndag.
Vänliga hälsningar

http://hem.passagen.se/yamahatjej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards