♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Solsken hela dagen

Av ♥ Monica ♥ - 15 juni 2010 18:58

Äntligen en heldag med sol, men vinden är inte varm.


På förmiddagen var jag hos frissan och klippte mej, färgade och gjorde slingor och det blev jättebra så jag är så nöjd och belåten.Annars har jag inte gjort något särskilt mer än lagat middag.


Snart är det dags för kvällsfikat och lite tvtittande inför bröllopet på lördag mellan kronprinsessan och Daniel för jag gillar vårt kungahus och tycker om att se dessa program som är nu på kvällarna.

  



HA EN TREVLIG KVÄLL ALLA BLOGGARE!



 
 
Margit

Margit

15 juni 2010 23:15

Hej Monica!!!
Du måste ta en bild..och visa..så man får se den nyfriserade Monica!!!
Jag har TONAT håret i kväll..så i morron får Lasse ta en bild..som förmodlign kommer på bloggen...i morron...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

16 juni 2010 06:36

Även jag tittar på TV:n om kungahuset nu på kvällarna, tycker att det är bra.Förstår att du är jättefin i håret nu
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

16 juni 2010 08:01

Godmorgon vännen =))
Nu är även jag nyfiken på hur du blev i håret ;))
Förstår att du är jätte fin , det är roligt då man blir nöjd efter att ha varit hos frissan =)
På tal om det , det håller på vara dax även för mig att göra ett besök hos frissan =))

Önskar dig en bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 juni 2010 21:02

Skönt att bli fin i håret.
Ja gillar oxå vårk kungahus men nu tycker jag att det börja bli för mycket!

Ja skall sitta helt stilla i 10 timmar framför tv på lördag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

16 juni 2010 22:02

Sol och kungligheter, sämre kan man ha det. Jag har haft turen att träffa våt kronprinsessa en gång. Hon besökte mitt jobb och vår VD glömde gåvan. Jag fick uppdraget att se till att han fick den så hon kunde få den ;-)
Jag försökte vara diskret för att inte störa men hon noterade mig och innan hon klev på bussen för att åka vidare "smet" hon bakom bussen där jag stod och väntade på att få åka - bara för att tacka mig! Hon är ett superproffs och jag gillar henne starkt!
Missar dessvärre det mesta på TV.
Må gott!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Ruth

Ruth

17 juni 2010 08:40

God morgon min sköna..
Här gassar solen för fullt och helt vindstilla. Har inte tittat på TVn på hela veckan, är inte så road av kungahuset, för mycket sådant nu tycker jag, men hoppas det kommer bättre tider där snart, brölloppet skall jag se.
Ha en fin dag.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards