♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Grattis.....

Av ♥ Monica ♥ - 30 september 2010 16:11

Idag fyller min älste son 44 år  ett jättestort GRATTIS och en STOR kram till min älskade lille MICKE.....


  På söndag blir det kalas...dubbelkalas eftersom en annan familjemedlem i Valunda fyller år i morgon, men det återkommer jag till då.


Jag har inte uträttat så mycket idag, hade tänkt att jag skulle fålla gardiner, men tiden har rullat på så fort och det är inte lönt att dra fram symaskinen om man inte har gott om tid och det hade jag alltså inte. Jag ligger till klockan nio nu när jag har semester och sen när morgonsysslorna är avklarade cyklar jag ner och hämtar ABBE och så promenerar vi hem och då är klockan nästan tolv.Som bekant har ju en jakthund väldigt mycket att nosa på och möter vi sen folk så ska han hälsa, han gillar alla...ja, nästan alla, som vi möter så det kan ta sin lilla tid innan vi är hemma, men det gör inget för det jag inte gör idag kan jag göra i morgon eller en annan dag.....sån är jag.


Nu avslutar jag  denna dagen med en blomma,tårta och ett ljus för att hylla födelsedagsbarnet.....

     

 
 
lillis

lillis

30 september 2010 17:46

Grattis till sonen.
Det är min melodi det jag inte gör i dag kan jag göra en annan dag
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

30 september 2010 18:26

Grattat Micke det har jag gjort på FB. Men kan även göra det här....GRATTIS MICKE!!

Ja du MOnica jag håller precis med dig om att det jag inte gör idag kan jag göra en annan dag.
Jag vill inte ha några MÅSTEN dom är tunga tycker jag. Jag gör det jag ska göra när andan faller på...=))

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Margaretha

30 september 2010 19:21

Jaså har du också en son som heter Micke. Det har jag också,men min är 49 år.Och jakthund har du. Det har jag också haft. Känner så igen det du skriver när du är ute med honom.Man får inte ha brått inte. Men som du säger ,det man inte hinner idag o.s.v.....jag tycker det är skönt att ta det som det kommer.
Ha det bra Monica!
Kram från Margaretha.

 
Ruth

Ruth

30 september 2010 23:08

Känner inte sonen men grattar för det, hurra, hurra !
En solig dag blev det i dag också, men värmen är borta, nu får man klä sig varmt. Det är allt gott att få sova på morgonen, sängen är så skön när man måste kliva ur den. Snart börjar jobbet för dig igen, så njut, njut.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Love

Love

30 september 2010 23:51

Så här i slutskedet på dagen önskar jag din son grattis. Tänk att våra barn är så stora vår Tony fyllde ju 48 för ett tag sedan. Vart har tiden tagit vägen?
Det där med att fålla gardiner har jag slutat med.
Äger ingen och vill inte ha någon symaskin.
Jag har kommit på att det finns band som man stryker på passar mig bra.
Är det bara denna vecka du har semester, förstår att du tycker det är skönt att få sova då.
Jag har ju förmånen att kunna vakna när jag vill och det blir oftast vid 9-tiden.
Har hela mitt liv avskytt tidiga mornar.
Här förtar jag mig inte utan det gäller "Lugna puckar" livet är till för att ha det bra och inte jäkta eller en massa måsten men det tog tid för mig att fatta.
Sov gott och ha det bäst.
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatse. se

 
Wickie

Wickie

1 oktober 2010 09:40

Hej!
Mycket att fira! Härligt! Familj och vänner ska man ta hand om och det är alltid roligt att fira något tillsammans.
Min man har stor släkt och vi får ofta höra av andra att -Det måste vara roligt med släkt som man umgås så mycket med som ni gör!
Vi blir alltid lite förvånade för vi upplever inte att vi umgås så mycket men om man är många och uppvaktar varandra på födelsedagar så träffas och umgås man ju ofta!
De som inte är många tycker vi springer hos varandra jämt och de har ju faktiskt rätt ;-)
Ha det gott i helgen!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards