♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 12 januari 2010 16:40

.............Ann-Louise Hansson


Denna låten har jag inga speciella minnen av, förutom att jag tyckte den var väldigt bra. Ann-Louise var på vår festplats Ekåsen och uppträdde. Kommer inte ihåg om hon var där mer än en gång, men  jag la märke till  att hon hade väldigt tjocka ben den gången jag minns när hon var där.....varför jag tänkte just på hennes ben vet jag egentligen inte, kanske för att jag själv hade ben som såg ut som strumpstickor.


Idag har vi gått en riktig långpromenad, även vår kompis Berndt var med oss idag. Vi gick väl ungefär 8 kilometer, riktigt skönt och trevligt i det fina vädret med en sol som lyste fint på oss.


I eftermiddag har en systerson till min man varit här......trevligt även det att få en pratstund med honom. Fikade och hade allmänt trevligt några timmar.

Nu har vi ätit en sen middag och alldeles strax ska jag titta på *förkväll*.

I morgon kommer en ny låt från min ungdomstid!


HA EN MYSIG KVÄLL ALLA BLOGGARE OCH ÖVRIGA LÄSARE !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards