♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 december 2010

Av ♥ Monica ♥ - 26 december 2010 14:19

Nu är snart denna julhelgen över och fort har det gått, vill visa lite bilder från julafton som vi firade hos Micke och Netha.....


  Här är tomten på gång....


  Tomten fick hjälp av Martin och Emil att dela ut julklapparna, vi vuxna byter inte julklappar sen några år tillbaka


  Abbe vågade sej fram och nosade på tomten.....


  -undrar vem det kan vara, jag tycker att jag känner igen lukten...


**************************************'


Innan vi åkte till Valunda tog jag detta fotot från vårt fönster ut mot gatan......massor av snö så långt ögat kan se


**********************************

Julhelgen har varit bra och idag avslutar vi denna annandag jul med ett besök hos svåger och svägerska dit vi är bjudna på mat om några timmar, det blir säkert lika trevligt som det brukar vara hos dom.Roligt att träffa de övriga gästerna också och umgås några timmar i trevligt sällskap.


I morgon är det jobbet som gäller på morgonen, dock inget hämtande av Abbe när jag kommer hem eftersom hans husse är ledig från jobbet mellan jul och nyår.


 


ÖNSKAR MINA VÄNNER EN GOD FORTSÄTTNING.......

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards