♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av ♥ Monica ♥ - 21 augusti 2010 20:56

Tycker du att du får för lite kommentarer i din blogg
Ja  

  63.6 %
Nej  

  9.1 %
Bryr mej inte  

  27.3 %

Totalt har 11 personer röstat.
Omröstningen startade 2010-08-05 21:34



Som ni ser så är det hela 63,6% som tycker att dom får för lite kommentarer....kanske någon som vet med sej att hon/han läser många bloggar men kommenterar sällan eller aldrig......en liten ändring kanske vore på sin plats för det tar ju inte så lång tid att skriva en liten kommentar.


Nu finns det en ny fråga...rösta gärna!


Av ♥ Monica ♥ - 21 augusti 2010 13:00

Idag på förmiddagen har vi varit uppe i stan en sväng......ÖB,Lidl och Mössebergsbagarn besökte vi.Solen sken när vi åkte hemifrån men på väg upp till stan mötte vi regnet. Hade tur att det inte regnade när vi gick ur och i bilen vid de olika affärerna.


Om ett par timmar ska vi på födelsedagskalas för JIMMY OCH EMIL.Dom fyller inte år idag...JIMMY FYLLER DEN 24 OCH LILLE EMIL FYLLER DEN 29,men det passade bra idag att fira dom så jag återkommer till deras respektive dagar.


Nu ska jag läsa FT innan vi beger oss till Valunda......


tITTAR IN IGEN HÄR EFTERSOM.....


JAG BLEV INFORMERAD OM ATT DET


INTE GÅR ATT KOMMENTERA DETTA


BLOGGINLÄGGET...VET INTE VARFÖR!


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ LÖRDAGEN!


Jag hade inte bockat i att man kunde


kommentera...ber så mycket om ursäkt,så


nu fungerar kommentarsrutan igen.


   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards