♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 19 januari 2011

Äntligen

Av ♥ Monica ♥ - 19 januari 2011 21:20

Idag kom jag då äntligen iväg till Mia så att hon fick sin födelsedagspresent,nästan precis en månad försent, men så blir det ibland när inte vädrets makter är med.Det var i alla fall en trevlig stund ihop med Mia och jag hoppas att vi ses snart igen.


På förmiddagen fick jag ett telefonsamtal från älste sonen som talade om att hans svågers son blev mördad  i karlskrona i går natt, inga trevliga besked precis.


 

Tänder ett ljus och skänker en tanke till alla släktingar som mist en kär anhörig!


 

 
 
Calma

Calma

19 januari 2011 22:16

Hej Monica!
Får beklaga så mkt,,
Vilken ond värld vi lever i,man förstår ej hur det är i en människas huvud som mördar,
Skickar kram,,,,,

Härligt att läsa om motsatsen,besöket hos Mia,,att att det blev en trevlig samvaro,

Kramen,var rädd om dej,
Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
irja

irja

20 januari 2011 00:07

Kära Monica !!!
JA vädrets makter är nyckfulla, och man vet inte rikdigt om man kan lita på den väderprognosen metrologerna lovar oss .... Men bättre sent än aldrig, du fick ju en gemytlig stund med Mia, och det är väl huvudsaken... eller ???
FY usch så frukdansvärt hemskt, det är alldeles för mycket hemskheter nu för tiden, ..... Ha det bäst.... KramiZ IA.....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

20 januari 2011 00:11

Tror nog att Mia blev lika glad för sin present nu också, bättre sent en aldrig.
Fruktansvärt med all denna brottslighet, ofta så är det yngre som rycks bort för tidligt, onskans värld blir värre och värre, vart skall det sluta ?
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

20 januari 2011 07:03

Vad är det som händer i värden,fy så hemskt.
Jag beklagar detta hemska som hänt
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margaretha

Margaretha

20 januari 2011 08:10

Bättre sent än aldrig heter det ju.Ibland blir det bara så. En av mina släktingar fick sin julklapp från mig häromdagen,pga att jag inte kunnat ta mig till honom.Men han blev glad ändå.
Hemskt med allt detta våld.Och som sagt,att det drabbar så många unga som har hela livet framför sig.Hemskt är bara förnamnet.
Hoppas nu du får en skön dag.Själv ska jag ta mina stavar och försöka stäcka ut lite. Inte så halkigt idag.
Kram min kära vän!

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

20 januari 2011 17:49

Usch jag finner inga ord.
Mina tankar finns hos er alla.
Detta är hemskt tragiskt!
Superkram.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards