♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Över förväntan

Av ♥ Monica ♥ - 13 februari 2011 15:35

Uttagningen från Göteborg igår till eurovision contest var över förväntan för min del,jag hade inte hoppats för mycket på att det var några bra låtar,men alla föll mej i smaken utom Babsans låt.Synd att inte Elisabeth Andreassen kom vidare,hellre hon än den mörka tjejen,kommer inte ihåg just nu vad hon heter.Annars får programmet godkänt av mej och jag kommer att titta även nästa lördag.


Idag har vi varit i Jönköping och inhandlat diverse varor både till oss själva och till mamma.


Klockan 17:00 är jag bjuden till grannfrun på partylite,det ser jag fram emot.Även min goda vän från Parkvägen följer med och under tiden får våra gubbar prata lite skit här och fika medans vi är hos Lonnie.....semlor inköptes på Coop.


Dagens väder är alldeles utmärkt med sol och blå himmel,men morgonen var kall...-20 grader  


Som vanligt ska jag titta på Wallanderfilmen klockan 21:00 ikväll och när den är slut är det hög tid att krypa i säng!


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA SOLIGA SÖNDAG!

 
 
Cina

Cina

13 februari 2011 16:03

Sanna och Brolle tycket jag var bäst.
Satt och Sa att de skulle gå direkt.
Gillar dom båda som artister och låtarna var bra.
Dom andra tycket jag inte alls var något att ha.
Bettans låt nääää den var för släpig men hon sjunger bra.

Ha en fin kväll på ljusparty.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

13 februari 2011 17:37

Brolle var bäst tyckte jag.Annars var det ingen som föll mig i smaken. Synd som sagt att Elisabets låt var så dålig,jag hade hoppats på henne. Babsans var urusel.
Vi har haft en stålande dag här med sol men fortfarande kallt.
Ha det bra i fortsättningen Monica. Nu är det snart skidskytte igen.
Kramiz!

http://margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

13 februari 2011 17:54

Brolle och the Monkier tyckte jag var bäst även om jag tycker om Sanna men hennes låt övertygade inte
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Kristina

Kristina

13 februari 2011 18:16

Jag var glad att Sanna och Brolle gick vidare.
Men jag tycker så mycket om Elisabets låt.
Ha en trevlig kväll.
Kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

13 februari 2011 21:55

Zanna och Loren var mina favoriter i går, detta programmet var bättre en förra helgen, bara man kunde slippa dessa löjliga polisförhören, så fjantigt. Hoppas ni fick det trivsamt i kväll.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

14 februari 2011 06:43

Gillade Sannas och Brolles låtar, så der var ju bra att dom gick vidare
Ha det bäst
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

14 februari 2011 10:30

Tittar in för att ge dig massor av kramelikramar denna "Alla ♥-ans dag" !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards