♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

Dag 29......nyaste bilden på mej själv

Av ♥ Monica ♥ - 23 mars 2011 12:56

Dagens tema:
*NYASTE BILDEN PÅ MEJ SJÄLV


 

VARSÅGODA.......HÄR ÄR JAG I EGEN HÖG PERSON 

I morgon är det sista dagen på de här temadagarna!

****************************************

Ingen sol idag,blåser som sjutton gör det däremot,några plusgrader är det också efter en natt med flera minusgrader.

Om en stund ska jag koka gulaschsoppa som vi ska äta till middag och då kommer jag osökt att tänka på när vi blev bjudna på äkta Ungersk gulaschsoppa av Christian och Åsa när vi hade stugan nere vid Stråken.Den soppan var verkligen god och mustig,men den jag gör är också god,men jag har köttfärs i min till skillnad från dom som hade kött i sin soppa.


AVSLUTAR DAGENS INLÄGG MED ETT CITAT:


//ETT GOTT SAMVETE ÄR BÄSTA HUVUDKUDDEN//


 

 
 
kristina

kristina

23 mars 2011 14:57

Här blåser det rejält med och är molnigt.
Låter spännande med soppan. Kan du lägga ut receptet nån dag.
Kramar på dig!!!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

23 mars 2011 15:14

Jättegott med gulaschsoppa.Jag har också köttfärs i min,den blir mycket mustigare då.Det var det även i den soppan jag åt i Prag i somras.(skryt,skryt!)
Väldigt bra bild på dig.Du har ungefär samma frisyr som jag ser jag.
Ha det bra Monica.Kramis

http://margaretha.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

23 mars 2011 16:10

Fint citat. Mycket bra bild på dig
Här hos mig så blåser det oxå som sjutton
En fortsatt bra dag till dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

23 mars 2011 18:13

Jaha vad ser jag här då joo att frun har likadant linne som mig....lila så klart eller hur!!!
Blåst storm nästan här idag!
Ha en fin kväll min vän!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
irja

irja

24 mars 2011 00:38

Hej i natten,
Gulaschsoppa på Ungersk vis med kött blir det oftast i min, när jag tillagar den, men det var länge sen nu,,,gott med en soppa när det viner vårstormar ute , det är så värmande....Vi har också haft sämre väder idag,blåsigt, snö och sol...
Fin bild på dig.... Ha det bäst Monica...
KramiZ....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

24 mars 2011 08:59

Hej på dej
Fint foto,
Gulaschsoppa,namminammi,såå smaskigt,tror säkert den blir topp,
Håller med Cina,lila,,jag gillar det så mkt,men oxå andra färger,men lilla på topp,
Ha det bäst,,kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards