♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

God förmiddag

Av ♥ Monica ♥ - 27 mars 2011 11:20

Idag bjuder vädret inte på någon promenad precis,det är mulet och det blåser ishavsvindar och eventuellt kan det komma lite snöbyar senare idag sa dom på väderleksrapporten 


I eftermiddag ska vi åka till VALUNDA och fira lille ALEX som fyllde 7 år i torsdags......det är alltid lika trevligt att samlas till barnbarnens födelsedagskalas.


Kvällen kommer att gå i tv:ns tecken.......klockan åtta börjar ju säsongens första avsnitt av *mästarnas mästare* och sen är det ju nyheter i flera kanaler så det är bara att välja vilken kanal som passar.För min del blir det mest nyheterna i 4:an klockan sju.


Nu ska jag passa på att besöka några av mina bloggvänner innan jag gör något annat,men jag avslutar med en bild även idag......


  Denna bilden på Alex passar väl bra där han poserar vid de läckra tårtorna när han firade sin födelsedag för två år sen  

 
 
Margit

Margit

27 mars 2011 12:32

Ja vädret det är verkligen omväxlande...från ena minuten till den andra....Här lyser solen just nu...i alla fall...
Trevligt med födesedagsfirande....OCh så fin bild på Alex...för 2 år sedan..med dom fina godsa TÅRTORNA..(förstår att dom VAR goda)
Ja tänk så mycket det finns att titta på TVn..alla kanlaerna...Bara att välja...VAD man vill se....
Just nu så ser vi reprisen på KÖRSLAGET.....
Vi skll snart gå bort..och bli bjudna på VÅFFLOR.....Goot...och det tackar man INTE nej till...
Önskar dj en TREVLIG DAG!!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maggan

Maggan

27 mars 2011 14:05

Ja fy vad det blåser idag och är "svinkallt".Jag har nyss varit ute på en promenad och det sved om huvudet.
Det ska bli kul att se tv i kväll med mästarna,det brukar ju vara bra. Ska även se lite skidskytte på em.
Ha det så trevligt på 7-årsfesten.
Och ha det fortsatt bra i fortsättningen Monica.
Kram min vän.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

27 mars 2011 16:21

Fin foto på lilla Axel. Hoppas att ni får en trevlig dag.Här blåser det oxå så kallt
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

27 mars 2011 17:50

Fint foto på Alex som vaktar tårtorna så fint..;))
Hoppas ni haft en fin dag i Valunda.
Önskar dig en bra kommande vecka.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
kristina

kristina

27 mars 2011 18:22

Vad mysigt att åka på barnkalas det värsta är att dom växer fort dom små liven. Jag har haft mina godingar här idag.
Ha det så trevligt och kram på dig!!!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

28 mars 2011 12:35

Hej!
Våren låter verkligen vänta på sig. Här har vi fullt med snö. Runt hus och på fläckar där snön legat tunn är marken framme men annars har vi mycket snö kvar. Känns lite konstigt efter att ha varit två veckor i skåne där det knapt fins en snöfläck kvar i värsta norrlägena.
Hoppas att allt firande gick bra och att n i fick lika goda tårtor denna gång som de på bilden.
Må gott!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
solan

solan

28 mars 2011 16:08

Hej.Halkade in hos dej när jag surfade runt.
Vilken fin sida du har.
Jag heter Solveig och bor i Dalarna.
Önskar dej en skön eftermiddag i blåsvädret :)

http://m-fors.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards