♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Resultat av min fråga

Av ♥ Monica ♥ - 8 april 2011 15:41

Här kommer resultatet från min fråga om vad du jobbar med.....


 


Det är ju glädjande att se att ingen är arbetslös......

Bara 16,3% är pensionärer,jag trodde det skulle vara flera.....

72,4% är det ingen av de yrken som jag frågade efter


TACK FÖR ATT NI SVARAT EN NY FRÅGA ÄR PÅ GÅNG!


********************************

Det är bra att ha goda vänner här på bloggen om det är något man undrar över,eller inte vet hur man ska göra.Idag har jag återigen varit i telefonkontakt med min bloggvän RUTH......TACK FÖR HJÄLPEN!


avslutar med ett nytaget foto på vår ena rabatt...


  Så här såg det ut i förrgår......


HA DET SÅ GOTT ALLA !

 
 
lillis

lillis

8 april 2011 16:27

Har nu lagt min röst på dina nya frågor.Visst är det skönt att man vet att det finns bloggisar att fråga.
Fin bild som du plåtat
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

8 april 2011 19:15

Hej!
Jag är nyfiken och undrar naturligtvis vad alla 72,4 som gör annat pysslar med på dagarna.
Härligt nu när vårblommorna verkligen börjar titta upp. Snön har försvunnit snabt nu de sista dagarna och jag hoppas det torkar upp snart också.
Kram
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Ruth

Ruth

8 april 2011 23:44

Har lagt min röst så nu är det fixat. Skall också byta min "Sifo undersökning" men vet inte vad jag skall hitta på. Vårbilder har det börjat komma på allas bloggar nu, snart grönskar det över allt. Dina första blommor kommer med snabba kliv ser jag, kul !
Ha en riktig solig och fin helg utan kraftiga vindar.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards