♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Vardag igen

Av ♥ Monica ♥ - 26 april 2011 10:02

Påsken gick fort över,men den har varit jättebra på alla vis med trevligt umgänge och god mat.Vädret gjorde säkert sitt till också.


Idag har jag haft sovmorgon eftersom vi har möte på jobbet i eftermiddag.Middag på Landhs blir det innan jag går till jobbet och ett besök på apoteket.


Fint väder även idag och träd och buskar är gröna och fina,minst tre veckor tidigare än vanligt och det är bara att hoppas på att det inte blir något bakslag nu så att det kommer snö,det vore nog inte så bra för alla växter som har kommit upp.Påskliljorna och även pingstliljor blommar för fullt och våra små minitulpaner har också slagit ut.


Avslutar med en bild på lille ABBE som jag tog på påskdagen.......


  - Hej på er alla bloggare, ser ni vad fint jag poserar,husse står och håller upp en köttbulle i luften som jag tittar på och några sekunder senare ligger den i min mage-


 

 
 
Wickie

Wickie

26 april 2011 13:49

Hej!
Vad härligt ni verkar ha haft det i Påsk! Värdet har varit fantastiskt även här. Björkarna slog ut igår så här är det skirt och vacker och måpnga blommor är på gång. Det är härligt.
Må gott!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
lillis

lillis

26 april 2011 14:28

Fin bild på lilla Abbe. I dag så har inte vi lika fint väder som det var under påsken
Ha det bäst
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

26 april 2011 19:20

Gu vad söt han är den lille Abbe.
Jo nu är det skönt med vardagen igen tycker jag,men vädret har blivit lite kyligare nu. Och jag hoppas som du att vi slipper bakslag med snö igen.
Ha det fortsatt skönt Monica. Kram!

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

26 april 2011 19:43

Idag har vi inte haft det så varmt som det har vart!
Kom några regn droppar i morse men inget att tala om.
Ha en fin kväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Marina

Marina

1 maj 2011 11:16

Hej
Så söt och fin eran drever hund är.
Gullig.
Kram
Vänliga hälsningar

http://hem.passagen.se/yamahatjej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards