♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Köpa blommor

Av ♥ Monica ♥ - 15 maj 2011 10:35


Om en stund ska vi åka iväg till blomsterhandlaren i Vartofta och se om vi kan hitta lite fina amplar till altan.


Blir grillat till middag med potatissallad och i eftermiddag kommer vår dataexpert Christian och installerar vår nya skrivare.....alltid lika trevligt när han kommer hit.


Solen skiner och det är ganska skön temperatur ute......


GLÖM INTE TÄVLINGEN SOM STARTADE DEN 12 MAJ.......OM EN VECKA DRAS VINNAREN!


HEJ FÖR IDAG,VI HÖRS I MORGON IGEN!


KRAM PÅ ER ALLA VÄNNER!  

 
 
Ruth

Ruth

15 maj 2011 15:34

Har inte köpt ampelblommor ännu, kämpar emot varje gång jag besöker torget, men snart är det dax. Grillat blir det inte här i dag, då skall man kunna sitta ute och äta och det tillåter inte vädret som råder därute, regn och kyla.
Ha en mysig söndag !
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

15 maj 2011 19:08

Hej!
Jag har inte köpt så mycket blommor ännu men det kliacr i fingrarna. Förhoppningsvis får jag tid i veckan.
AMplar är så fint. Jag brukar hänga en i vägskylten ute vid våra postlådor - har gjort så i många år men ifol var det någon som stal den!
Vi får se hur jag gör iår men jag kan nog inte låte bli...
Må gott och hoppas att det grillade smakade bra.
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Margit

Margit

15 maj 2011 20:38

Vi har köpt en del blommor..samt amplarna...Men det blev ju lite kallnätter i början...så då fick vi ta in dem på natten....MEN nu är det nog inte köldgrader...på nätterna...får vi hoppas.
Nu pågår ISHOCKEYN....Lassse och en grannne sitte "klistrad" vid TVn...och jag hör och ser...när det
blir mål...för då skriker nog grannen...
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

16 maj 2011 07:09

Hoppas att ni fick tag i några fina ampelblommor
Ha en fin dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Love

Love

16 maj 2011 11:06

Hej Monica!
Nu blir det fint hos dig kan jag tro. Om jag har tur blir det lite blommor köpte här i dag.
Lite blandväder men rätt skönt att plantera i.
Lukas hjälpte mig i går att rensa rabatter och fylla på jord så allt är förberett.
Fredagen den 13 la min dator av och jag hoppas detta funkar för ett tu tre så slocknar allt.
Ska gå ut och ta lite kort på vårt blommande äppelträd. allt är så vacker nu och jag skulle vilja stanna tiden.
Ska gnugga mina geniknölar och försöka lista ut svaret på din fråga.
Sänder en solskenskram till dig.
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

16 maj 2011 15:23

Hej igen Monica!
jag blev så glad när du ringde mig. Nu känner jag dig ännu mera på det viset.
Ja nu håller jag på att förbereda laxmiddagen.
och solen skiner för tillfället.
Nu måste vi höras per telefon lite oftare också.
Kram på dej min vän.

http://margaretha.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

16 maj 2011 16:26

Åhhh jag har inte köpt en enda blomma ännu. Men till morsdag skall jag sätta. Brukar vänta tills dess och jag ska väl inte från gå mina principer.
Ha en fortsatt fin måndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards