♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Ett nytt försök

Av ♥ Monica ♥ - 10 februari 2012 11:07

Igår skrev jag två blogginlägg och båda gångerna krånglade det strax innan jag var klar att spara det jag skrivit.Efter det så gav jag upp....det är nog inte själva bloggen som är skuld till det hela utan snarare är det webbläsaren explorer som jag använde då.Vi har även firefox,men det har också krånglat så nu har jag använt explorer istället.Det var när jag skulle sätta in en smiley som det bara slutade att fungera för att strax igen vara som det skulle,men då hade redan det jag skrivit försvunnit.Hoppas att det fungerar idag,men nu sitter jag vid Rickards dator så det ska nog gå bra tror jag,trots att vår dator bara är ett år gammal och Rickards är åtminstone ett år äldre än vår.


Då är det fredag igen och nu är det bara 5 veckor kvar för mej att jobba.....undrar just hur mycket mindre pengar jag får i månaden efter 1 april,inte lär det bli så mycket som nu i alla fall....om det blir som jag tror så får jag bara ungefär hälften av vad jag har nu.


I eftermiddag ska jag veckohandla och sen får man väl dammsuga lite.


Ikväll ska Rickard komma och bjuda oss på semlor ringde han och sa för en stund sen......lille goe Rickard!


NU ÖNSKAR JAG ER ALLA MINA VÄNNER EN RIKTIGT FIN FREDAG!


 

 
 
lillis

lillis

10 februari 2012 12:26

Vad tråkigt det är när det krånglar när man ska skriva inlägg.
Så snart har du arbetat klart och det är klart att visst får man mindre med pengar.
Vad gott med Semlor i kväll.
Ha en bra fredag
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kristina

Kristina

10 februari 2012 12:31

När datorn krånglar är det inte roligt. jag tycker det är bäst när allt funkar, men så är det inte idag, med alla prylar.
Ha en riktigt bra helg och en go kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

10 februari 2012 14:21

Jag har också haft lite problem när jag bloggat,men nu har det släppt igen. vet inta varför den krånglat. Ibland tycker jag den är så trög.Eller också är det tålamodet som tryter.
Det blir väl skönt för dig att sluta jobba,men mindre pengar blir det ju. Att vara fri och ledig hela dagarna är ju inte bara pengar värt. men det är klart de går ju åt....
Ha en skön helg, Monica,min vän!
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 februari 2012 19:29

Gör som mig, jag skriver alltid mina inlägg på en mejl, kopierar och klistrar in på bloggen, misslyckas det så är det bara att kopiera och klistra in på nytt.
Ser att du räknar dagarna till din framtida frihet från utejobb, du skall se att det blir skönt. Man skall unna sig arbetsfrihet utanför hemmet, tidsnog så orkar inte kroppen mera, men då har man fått många fina år att rå om sig själv och familjen, man skall inte jobba tills man stupar. Semlor är smarrigt och gudagott med varm mjölk på en tallrik, men jag avstår tyvärr, slut på mina synder som ställde till det för mig på vågen efter julen. Önskar dig en fin helg !
Kram på dig vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

11 februari 2012 07:14

Ja du veckorna går så fort så snart är vi där.
Ska väl bli skönt!!!???
Semlor tackar jag NEJ till för jag gillar det inte
och mandelmassa äter jag bara inte.
Men det är säkert gott om inte annat ser det gott ut.

Ha en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

11 februari 2012 14:40

Ja visst är det jobbigt när allt försvinner som man skrivit. Oj är det bara 5 veckor kvar nu, ja tiden bara flyger iväg.
Mmmm semlor är gott, jag har ätit tre stycken hittills :)
Fin lördag önskar jag dig
Kram

http://yvonne.bloggagratis.se

 
solan

solan

13 februari 2012 18:34

Att vara pensionär är bara såå bra.Jag gick redan vid 63 och förlorade rätt mycket i pensjon MEN det har det varit värt.
Jag har gått över till Google Chrom å den funkar bra hittills i alla fall.
Ha de!!

http://m-fors.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards