♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Hej mitt vinterland

Av ♥ Monica ♥ - 15 februari 2012 15:07

Det är en passande rubrik idag eftersom vi fick 1 dm nysnö inatt.Tur för barnen som har sportlov denna veckan,perfekt väder att vara ute i.


Idag var det åter dags att besöka frissan och göra sej fin i håret.Även brynen fick färg och plock.Det är en massa år sen jag plockade brynen och det gör inte gott precis,men det blir fint när det är klart.Hon är så duktig min lilla frissa.Nu står det sej med klipp och färg till mitten på april.Jag beställer alltid ny tid när jag är där så vet jag att jag får tid och slipper vänta om jag ringer och hon är upptagen, för hon har fullt upp och det är inte lönt att tro att man kan ringa några dagar innan man vill komma för då finns det sällan någon tid ledig,men det bevisar ju att hon är omtyckt.


Nu ska jag göra lite besök hos mina bloggvänner........


HA DET SÅ GOTT! 

 
 
Cina

Cina

15 februari 2012 17:14

Ja det är skönt att veta att man har en ny tid när man går i från frissan.
Är precis som du skriver inte lönt att ringa någon dag före.
Ja skall till frissan den 18 april tror jag det va.
Även vi har fått massor av snö tror till och med att det snöar nu igen =(
Usch vill inte ha detta väder nu.
Men det är bara att gilla läget!

Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

15 februari 2012 17:35

Var till frissan i går så jag är oxå nyklippt och det känns skönt. Det är bara att gilla läget med snön men tycker att det var så onödigt att det kom nu
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

15 februari 2012 18:57

Härlig med snö till skollediga barn. Hos oss är det lov nästa vecka hoppas den snö vi har ligger kvar tills dess
Att få ögonbrynen plockade går ont men fint blir det
Kram

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Maggan

Maggan

15 februari 2012 19:12

Det verkar som om alla bloggvänner ska till frissan.Så nu ska jag också beställa tid tills nästa vecka. Här går det att få tider snabbt. Vi har en massa frissor i den här byn. Förstår inte att de har jobb alla,men det verkar de ha.
Snön tycker jag inte om ,men nu ska det ju bli regn till helgen så då blir det barmark igen.
Ha en skön kväll Monica. Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

15 februari 2012 21:59

Tror vi alla har fått nysnö det senaste dygnet, så nu är det åter rent och fint ute och mera skall det komma i morgon.
Jag har också varit hos frissan och klippt topparna det blev inte mer en så, färg satte jag i för några dagar sedan.
Ha en fortsatt fin vecka.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards