♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Det tar sej

Av ♥ Monica ♥ - 15 maj 2012 21:03

Tredje dagen i rad som jag skriver blogginlägg,men när jag tycker att det är roligt då skriver jag,även om det inte blir så mycket.

Jag städar i skåp och lådor när andan faller på och i eftermiddag har jag  städat ytterligare ett skåp så nu har jag snart gjort färdigt överallt.Det blir en del att slänga och en del ska lämnas till myrorna (frälsningsarmén) som ligger mej varmt om hjätat.Hur som helst så blir det lite mer plats i både skåp och lådor, vilket är bra tycker jag.Man samlar på sej allt möjligt under årens lopp......

Jag har även gjort lite frågor som jag ska ha till en tipspromenad den 25 maj,men vad som ska hända då återkommer jag till.


Jag hade tänkt sätta in ett nytaget foto på Michaela som fyllde 13 år igår,men hade inte laddat ner fotot då så det kommer nu istället.


Klicka på fotot så blir det större.....

 


Avslutar med att önska alla och envar en riktigt .....


GOD NATT!



<3<3<3<33<3<3<<3<3

 

 
 
Ruth

Ruth

15 maj 2012 22:50

Tror du har snott min bloggenergi, för jag ligger lågt nu, hoppas snart kunna bättra mig, tar inga foton heller. Tror det hela beror på detta evinnerliga regnande dag ut och dag in, blir ju förpassad till inomhusgöromål och det är inget att skriva om. Du är duktig som rengör och sorterar bort i skåpen.
Ett fint kort på Michaela, hon ser allt äldre ut en 13, men du har nog skrivit rätt, en söt flicka.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

16 maj 2012 06:24

Kul att du känner för bloggen nu.
Oj vad du donar och grejar men skönt att få detta gjort.
Fint kort på Michaela
Ha en bra dag
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

16 maj 2012 08:10

Tack! för att du hörde av dig. Jag bor ju bara 4 mil från Jönköping och har bloggat länge och är även med på facebook. Vill gärna vara med på träffen så jag går in och söker dig på fb. Kul att du tänkat till mig. Jag vill gärna länka till dig också för jag gillar din blogg. Jättefin header.

Ha en fin dag
Mvh
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

16 maj 2012 08:48

Nu har jag varit inne på din fb men det finns ingenstans att skriva meddelanden så jag skickade en vänförfrågan. Jag vill ju gärna veta lite mer om träffen så jag kan anmäla mig. Vi åker till min son i morgon och blir borta tills på söndag. Om detta inte funkar kan du då skicka en länk till din rätta sida på fb eller mejla mig på:

wiperium@hotmail.com


Tack på förhand

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

16 maj 2012 09:08

Fint foto på Michaela och hon ser så vuxen ut.

Ja ibland måste man städa bort vissa saker som bara ligger o skräpar.
Och visst får man mer plats när man väl bestämt sig för att rensa.

Ha en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

16 maj 2012 16:39

ja, man behöver stda i lådor och skåp, emellanåt. Lasse fick stoppp i köksavlopppet i förrgår, så igår så var det bara att plcka ut allt under diskbänken..och han "sröv isär"..och hoppades att felet skulle vara dr. MEn det var ca 5 metr in i röret..Han hade en lång slang/tråd..och där var det "stopp"..ch han fick bort det.
Så fick vi detta utrymme samtidigt städat och torkat. En del saker slängdes..så "det är inget ont som inte har nåt gott med sig..."Nu är dte en fröjd att titta in där..
Kram!!!!!

http://margiholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards