♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Senaste omröstningen.....

Av ♥ Monica ♥ - 31 maj 2012 15:17

....blev så här: 65 personer som har röstat.

Det som förvånar mej är att hela 52,3% tycker att tiden står stilla.......dessa människor kan inte ha något vidare roligt och stimulerande liv.

24,6 personer tycker att tiden går för fort......det håller jag med om.

Hur resten röstade kan du gå in och kolla.

Nu blir det en ny omröstning...........rösta gärna på den!


****************************************

Glömde en sak igår när jag räknade upp lite olika händelser i juni.....det ska ju bli en facebookträff eller bloggträff,välj vilket som passar bäst och den träffen ser jag mycket fram emot.Synd att det inte är fler som är intresserade än vi 8,men vi får väl roa oss så gott det går.Äta en god lunch ska vi i vilket fall som helst göra,vad det blir sen vet jag inte än.Denna träffen blir i JÖNKÖPING.


NU AVRUNDAR JAG FÖR IDAG!

 

 
 
Ruth

Ruth

31 maj 2012 22:04

Nu har jag röstat, men jag har flera en 2 som jag har telefonkontakt med regelbundet, kanske sätta dit en rubrik till ?
Är övertygad att ni får det trevligt på eran träff som skall bli i juni.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

1 juni 2012 07:10

Nu har jag gjort min plikt och röstat.
Jag hoppas oxå att ni får jättetrevligt på er träff
Önskar dig en bra fredag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

1 juni 2012 09:52

Jag tycker tiden går med raketfart ju äldre jag blir. Den går även ännu fortare när man sitter vid datan. Jag undrar om det bara är kvinnor som kommer på träffen? Många har män som också är ute på fb.

Ha en fin dag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

♥ Monica ♥

1 juni 2012 16:31

Det är inga män som har anmält sej,det är nog mest kvinnor som bloggar tror jag,men visst finns det en och annan man också.

 
Cina

Cina

1 juni 2012 15:32

Även jag har röstat eller vad man säger.
Ni får säkert skoj på eran bloggträff/facebookträff.
Ha en fin fredag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

♥ Monica ♥

1 juni 2012 16:27

Synd att du inte kan vara med....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards