♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av ♥ Monica ♥ - 9 juni 2012 15:58

Ombyte förnöjer ju säjs det och idag är vädret väldigt ombytligt....en stund skiner solen och det är jättevarmt,i nästa stund är det mulet och regnet nästan öser ner.Nu har det varit sol en bra stund så regnet kanske håller sej borta resten av dagen nu.


En tur ner till stan har det blivit idag och nu är lille ABBE här.......hans husse är i Valunda och hjälper Johan med lite arbete.

Snart ska vi fika och äta lite onyttigt....vi köpte wienerbröd med choklad på när vi var på citygross.Sen är det ju fotboll på tv,men jag ska nog scrappa lite i stället.......har börjat med lite till vår blogg/facebookträff som närmar sej.Lite paus i scrappandet blir det och då ska vi äta lite ost och kex...det får bli vårt lördagsmys vid tv:n när mannen i huset tittar på fotboll.


Tänkte infoga ett you tube-klipp men jag vet inte hur man gör sen det blev ändrat....har inte brytt mej om att kolla,annars satte jag in klipp lite titt som tätt.

Någon som kan förklara hur jag ska göra vore jag tacksam!


HEJ FÖR DENNA GÅNGEN!



 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards