♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

En helt vanlig dag

Av ♥ Monica ♥ - 3 januari 2013 20:26

Denna dagen har varit behaglig på alla sätt,jag har inte gjort så mycket utöver de vanliga sysslorna.


Min före detta jobbarkompis Bosse var inne här med ett par paket och övrig post idag.Roligt att träffas och prata lite.....även Abbe uppskattade honom och hälsade glatt.


Jag gjorde det andra namnsdagskortet nu ikväll innan jag satte mej vid tv:n och det blev riktigt fint....om jag får säja det själv.Nu är det om OS som var i somras på tv och det är jag inte så väldigt intresserad av så det får min gubbe titta på ensam.Jag ska kika in på facebook en sväng innan det är läggdags.


Avslutar med ett foto....


 

Sista dagen på jobbet den 16 mars 2012 på väg ut på min lilla företagsrunda.......snart har ett år gått sen den dagen.


GO KVÄLL OCH HA DET BRA........

 
 
Maggan

Maggan

3 januari 2013 22:43

Hej Monica.
Det var länge sen jag skrev i din blogg och jag har som vanligt inte kommit till skott att skriva i min.
Det är väl skönt att ta dagarna som de kommer ibland och att få besök av postis och som dessutom är din fd arbetskompis är väl kul. Förstår att Abbe blev glad också.
Du är jättefin på ditt foto.
Ja vad tiden går fort.Ännu fortare sen man slutat jobba tycker jag.
Ha det gott min vän.

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
wiper

wiper

4 januari 2013 10:35

Jättefin bild. Vad kul att du jobbat på posten men tråkigt att det inte finns nån riktig post längre. Jag har själv inte jobbat på länge så jag har blivit van.

God fortsättning på 2013

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

4 januari 2013 17:04

Konstigt det där..till och med sporten kör med repriser nu för tiden..eller nåt sammandrag flera månader efteråt...jo..nä..inte min grej heller :(

Men livet är skönt ändå...ha de fint :)

http://guldkryckan.blogspot.com

 
Bibbi

Bibbi

4 januari 2013 18:12

Härlig bild på dig. Påminner mig om gamla tider. Var också postis en gång men inte på ett företag :)
Härligt med en lugn dag men håller med Lulle... Gamla sportrepriser... hur kul är det :(
Nu har jag äntligen skrivit något i min blogg.
Kramizar och ha det så gott <3

http://www.bibsan.se/blogg

 
Bibbi

Bibbi

4 januari 2013 21:37

Smyger in och önskar en god natt!

http://www.bibsan.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards