♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av ♥ Monica ♥ - 10 maj 2009 20:09

Nu är det verkligen vackert ute i naturen och förmiddagen spenderade vi nere vid stugan. Svägerska/syster och svåger var där också. Jag fotograferade lite och vill gärna dela med mej av dessa foton.




Trappan ner till sjön görs i ordning.....











......en paus i arbetet skadar inte


Denna vackra utsikt är inte alla förunnat .....

************************

När vi hade ätit middag tog jag och mamma en tur till kyrkogården i Fivlered och Vistorp och satte penséer på gravarna så nu är det fint och i ordning där.

Vädret har varit ganska bra, inget regn men blåsigt.

***********************

Påminnner än en gång om min pågående tävling som påbörjades den 7 maj......vill du vinna en handcreme från oriflame så ska du givetvis vara med och tävla!

HA EN TREVLIG AFTON!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards