♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 1 april 2010

April, april

Av ♥ Monica ♥ - 1 april 2010 14:41

jag har inte tänkt att jag ska lura någon idag trots att det är 1 april. Jag har annat att göra så det får andra sköta om dom vill.

Klockan fem kommer min bästa vän sen 41 år tillbaka och hennes äkta hälft...blir väldigt trevligt att träffas och prata bort en stund.Karlarna ska titta på ishockey och jag och Birgitta får väl sitta och prata om saker som har hänt sen vi sist träffades i september när hon fyllde år.Det är nog inte alla förunnat att ha en sån vän som Birgitta, vi är som två systrar och kan prata om precis allt.


Senare ikväll drar jag iväg till Blåkulla så det är inte säkert att det blir något blogginlägg skrivet i morgon....så för att gardera mej säjer jag...


 


VI HÖRS..  

 
 
Cina

Cina

1 april 2010 14:59

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Hoppas du får en bra dag/kväll och helg!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
lillis

lillis

1 april 2010 15:44

En än gång ett stort GRATTIS, ha en trevlig kväll
Och en Glad Påsk önskar jag dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

1 april 2010 16:19

hej Monica!! Så trevligt att ni får gäster i eftermiddag!!
Alltid så GOTt att få vara med GOA VÄNNEr, prata och skratta tillsmamans. Prata om "gamla minnen"
och äta tillsammans också...
Önskar dej vännen en mycket trevlig eftermiddag/kväll OCH en GLAD PÅSK!!!

http://margitholm.blogg .se

 
Hönsakadorran

Hönsakadorran

1 april 2010 21:52

Tittar in och upptäcker att du har årsdag idag, så jag säger både Grattis och Glad Påsk.
Kram

http://honsakadorran.blogspot.com

 
Ruth

Ruth

2 april 2010 00:36

Hittade inte kvasten så jag blev hemma, suck, hade så gärna velat träffa er på Blåkulla, men det blev inte så. Får önska er en fin Påskhelg här i stället, hoppas det går lika bra.
GLAD PÅSK !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

2 april 2010 08:26

Godmorgon =)
Det är underbart att ha en sådan vän , det är guld värt =)
Önskar dig en mysig långfredag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

2 april 2010 10:47

GLAD PÅSK!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
Ingen bild

Barbro

2 april 2010 20:48

Jag har fått reda på att det skall finnas kort på
Spängerna sedan 2009 på din blogg. Då du inte är
hyresgäst där längre vore det väl lämpligt att ta
bort dem.
Barbro.

 
Ingen bild

Ann

2 april 2010 22:41

Nej, tyvärr är vaken du eller jag hyresgäster där längre, och vi vet ju varför vi blev fråntagna stället. Behåll du bilderna som ett minne så har vi i alla fall någonting kvar. Publicera gärna om dom igen.
Tänk att man ska må illa av att bara veta att de åker på vägen här förbi!!!
CU

 
Ingen bild

Britt-Marie

3 april 2010 00:15

Ja då fick man äntligen veta vad ditt sommarställe heter haha, för det har du då aldrig skrivit här.

 
Yvonne R

Yvonne R

3 april 2010 11:08

Så härligt med en riktigt god vän!!!
Jag hoppas att du har landat igen efter flygturen!!!
Go fortsättning på helgen

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards