♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 1 juli 2010

Snart ska vi träffas

Av ♥ Monica ♥ - 1 juli 2010 18:09

Ni minns säkert att jag skrev i min blogg om en kompis som jag tog kontakt med för några månader sen via ett handskrivet brev och att hon ringde till mej några dagar efter att hon fått brevet.....vi har ju inte träffats sen början på 70-talet, men har pratats vid i telefon några gånger nu sen i våras......men på lördag kommer hon och hennes man hit till oss. Marknaden är ju på lördag här på Ekåsen och då passar dom på att åka dit en sväng och sen kommer dom hit. Vi ska ju också upp på marknaden en sväng. Det ska bli så roligt att träffas och prata gamla minnen. Jag återkommer på söndag om denna träffen.


Idag har jag bytt lakan i vår säng och även tvättat och hängt ut på torkvindan, ska snart gå ut och ta ner tvätten för det är bra torkväder,    och lite blåsigt.


ÖNSKAR MINA VÄNNER EN TREVLIG AFTON  

 
 
lillis

lillis

2 juli 2010 07:01

Vad kul att du äntligen ska få träffa din kompis, kan tänka mig att ni har mycket att prata om.
En bra dag önskar jag dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

2 juli 2010 09:32


Hoppas det blir ett riktigt kärt möte efter alla dessa år, så himla roligt med en träff.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

2 juli 2010 17:49

Hoppas ni får ett mycket kärt möte o klart man kommer att ha mycket att tala om. Så tiden kommer bara att rusa iväg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

2 juli 2010 23:53

Sol, rena lakan och gamla vänner - allt är härligt på sitt sätt. Gillar rena lakan som torkat ute!
Ha en underbar helg!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards