♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 21 december 2011

Av ♥ Monica ♥ - 21 december 2011 12:26

Nu är det bara ett par dagar kvar till julafton och idag har jag städat färdigt och satt fram alla tomtar.Golven ska ju förstås dammsugas och torkas,men det får bli på fredag.

I morgon ska skinkan kokas och på eftermiddagen ska vi handla maten som vi ska äta i jul.

Jag var inne i vår lilla butik idag och det var så trevligt att se en gammal bekant i kassan som jobbade i butiken när det var konsum som huserade där. Hon hjälper väl till vid behov antar jag för hon har suttit i kassan där innan i höst och man blir glad av att träffa henne för hon är verkligen en social person.


Idag har min käre son namnsdag.......THOMAS.....


det blir den gamla vanliga presenten...almanackan som jag beställer från ifolor med foton från min kamera som jag har tagit under året som har gått......jag vet att det är en uppskattad present.


Nu ska jag facebooka en stund innan jag ska göra saffranspannkaka till middag!


HA DET GÖTT ALLA BLOGGVÄNNER!


 


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards