♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Mina senaste inköp

Av ♥ Monica ♥ - 17 februari 2013 12:25

Tänkte visa vad jag köpte igår och även en tröja som jag köpte för ett tag sen.

Båda plaggen är inköpta på KappAhl,en affär som jag tycker har mycket snygga kläder.....


 


Denna tröjan köpte jag i början på detta året


 

  Blusen köpte jag igår........



Om några timmar ska vi fira mammas 92-årsdag,jag ska hämta henne en stund innan gästerna kommer.Jag har köpt fikabröd på Landhs konditori och två Frödingetårtor.Hoppas det blir en trevlig eftermiddag med våra nära och kära.


MED DESSA RADER ÖNSKAR JAG ALLA EN FIN FORTSÄTTNING PÅ SÖNDAGEN!














































































   

 
 
Bibbi

Bibbi

17 februari 2013 14:34

Härlig blå färg :)
Ha det fint med lilla mamma och familjen!
Kram Bibbi

http://www.bibsan.se

 
Margit

Margit

17 februari 2013 21:22

jag köper också mina kläder på KappAhl...FÖRR. länge sedan så handlade jag på Axelssons...men dom har "så trångt" i sina butiker..och inte alls sammam braiga kavlite´som KappAhl.
Det var snygga plagg du köpt och snygg blåfärg som du kläder i..i färgen...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Maggan

Maggan

20 februari 2013 15:53

Oj vad det var länge sen jag hälsade på dig Monica. Men inget illa ment med det. Vi ses ju på FB emellanåt också.
Vilka jättesnygga plagg du köpt.Blått som är så vackert.
Tänk att din mamma är så gammal ,men hänger med ännu. Vad roligt för er.
Ha det gott min kära vän. Jag ska försöka lägga lite mera tid för min blogg.Det har varit så dåligt med det,likaså att kommentera.
Kram på dej!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

21 februari 2013 20:44

Då är helgen snart här igen..hoppas din vecka varit fin och en superb helg tillönskar jag härmed dig.

Ha de bäst.

http://guldkryckan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards