♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 november 2008

Av ♥ Monica ♥ - 26 november 2008 12:22


Det blev som meteorologerna har sagt, nu är det töväder och snön håller långsamt på att försvinna. Det blir ju så halt på småvägarna så det är inte roligt för dom som ska ut och åka för det blir skridskobana....jag vet, har kört otaliga gånger med postbilen när det har varit blankis....en gång för ett antal år sen kanade jag av vägen två gånger på samma dag.


Idag ska jag iväg till jobbet på eftermiddagen, det är åter dags för arbetsplatsträff. Innan jag åker hem ska jag ringa och beställa pizza till middag för det blev lite ändrade planer idag. Gubben kom hem från jobbet tidigare idag för han har det besvärligt med handen , han ska opereras den 19 december och det är på tiden, det har tagit 10 månader sen han fick remiss till Ryhov, Det är senknutor mitt i handflatan som besvärar honom och fingrarna vill inte fungera riktigt ibland.Nu har han promenerat iväg till sin syster och svåger som bor en knapp mil härifrån och sen ska Thomas hämta honom när han slutar jobbet klockan fyra och jag ska hämta pizzorna som vi ska äta när jag kommer hem och naturligtvis ska Thomas bli bjuden också.


Kolla min misslyckade blogga längst ner på sidan.


Nu önskar jag alla mina bloggvänner och övriga läsare en riktigt trevlig fortsättning på denna onsdagen......glöm inte "bonde söker fru" ikväll!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards