♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 28 november 2008

Av ♥ Monica ♥ - 28 november 2008 11:56


.....en ny utlottning innan jul.Den kanske kommer nu vilken dag som helst, så spana lite extra om ni är intresserade.

För en stund sen ringde jag till min svägerska och pratade bort en stund. Vi träffas visserligen ikväll eftersom vi är bjudna till en syster till våra respektive gubbar.Annars ska jag inte göra så mycket nytta idag,jag har tvättat och sen blir det matlagning om en stund. Gubben  är i skogen och jagar så här är det ingen hemma mer än jag och katten för tillfället.

 Jag har en amaryllis som blommar så den ska jag fotografera och visa i min blogg,men det är en blomklocka till som ska slå ut innan......5 stycken är det på den stängeln, sen kommer det en till nere vid löken så förhoppningsvis har jag en amaryllis som blommar riktigt länge.

Nu ska jag titta in till mina bloggvänner och se vad dom har för sej en sån här dag.

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards