♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 7 oktober 2009 16:58

Idag blir det lite foton igen som jag har tagit nu i höst.....


 

Träden i höstfärger


 

Vägen till Vistorp


Dimman ligger som en rökridå över sjön

  Dimma över Mullsjösjön


Idag har jag åkt buss till en liten småstad i Västergötland och hälsat på en mycket god vän som jag inte har träffat på hela sommaren. Hon mötte mej med en stor kram vid bussstationen och sen gick vi på stadens torg och handlade lite. Jag köpte nya gardiner till köket och två par knästrumpor, sen beställde vi mat och tog med hem till hennes lägenhet.......


Här är en liten söting som har fått flytta in hos henne som jag var hos idag....


En fin höstdag är det idag med sol, men det blåser lite väl mycket förstås.


Ikväll börjar bonde söker fru på tv4 och det ser jag fram emot.


HA EN TRIVSAM KVÄLL ALLA NI SOM LÄSER MIN BLOGG! 





Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards