♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 17 oktober 2009 13:41

........kylig lördag, men utan vare sej snö eller regn.Jag tog min promenad för en stund sen och när jag ändå gick vägen förbi Tallåsen passade jag på att gå in till Erika och prata bort en liten stund. Våra *gubbar* är på älgjakt i Falla idag så vi spenderar dagen som vi vill. Erika har sytt nya gardiner till Thomas kök som hon skulle stryka och sätta upp.

Jag för min del ska förflytta mej till köket om en stund och skala potatis och göra en köttgryta till middag. Rickard ska äta här idag när dom kommer från älgjakten så det blir till att göra lite mer mat än jag brukar när det bara är gubben och jag som äter.




 

Tiden går fort...snart är semlorna till försäljning igen, åtminstone i Stockholm, där dom finns redan till första advent.


HA EN TREVLIG FORTSÄTTNING PÅ DENNA LÖRDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards