♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av ♥ Monica ♥ - 31 oktober 2009 13:29

Idag är det många som tänder ljus och minns sina nära och kära som har gått bort. Vi åker nog en sväng till kyrkogården ikväll och tittar på alla ljus som brinner. Vi tände ljuset redan igår och det har en brinntid på 4 dygn.


**************************************'

I går eftermiddag åkte yngste sonen och Jimmy och hämtade hundvalpen som var beställd. Dom kom hit en sväng när dom kommit hem och visade honom för, som Rickard uttryckte sej*farmor och farfar*, så nu finns det en hund i Tallåsen.....en trefärgad drever.


 

Hej alla bloggare.....jag heter ABBE, och min nye husse säjer att jag är en fin vovve....


Jag pratade med Rickard på förmiddagen och då var han och Abbe ute och kissade..ja, inte Rickard förstås. Natten hade gått jättebra, inget gnäll, som annars kan vara vanligt när en hund kommer till ett nytt hem. Abbe är snart 5 månader och ska ut i skogen inom kort och bli tränad för kommande jakt på rådjur.


***************************************

Idag har vi en strålande vacker dag med sol och riktigt skönt ute.Mannen i huset är och jagar och jag tror att det är dags att gå ut i köket och börja med middagen......biff stroganoff och ris står på matsedeln idag.


************************************'

Ikväll är det åter dags för dansbandskampen och jag hoppas verkligen att det blir bättre idag än förra lördagens program, för det var rena katastrofen i mina öron i alla fall, mycket falska toner var det då.


ljus  


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA ALLA HELGONS DAG!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards