♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 november 2009

Av ♥ Monica ♥ - 3 november 2009 15:45

Det är så roligt att ha lille ABBE här när sonen jobbar och tur i oturen att mannen i huset är arbetslös så att han kan ägna sej åt lille vovven de timmarna som jag är på jobbet.Det är ju vi båda ihop som har ansvar för ABBE när han är här, inte bara jag.Vi tog promenaden idag som vi kallar för Guddarpsrundan och Abbe han gick mesta tiden med näsan i backen och nosade.Han är van att vara ute, från kenneln han kommer ifrån, för där får hundarna gå ut till rastgården och in som dom vill.

En av mina trevliga bloggvänner(lillis) undrade hur det går med SIGGE och ABBE ihop...jodå, det går riktigt bra, idag har dom nosat på varandra utan att SIGGE fick en svans som var yvig som hos en ekorre hihi. Passade på att ta ett kort när SIGGE satt strax intill ABBE idag.


 

Abbe ser lite avvaktande ut, men så var det inte....Sigge är väldigt nyfiken av sej, och  busig...två gånger har han vält ut vattnet idag i den gula skålen som syns på fotot, och vi har förklarat att det är Abbes vatten ......hahaha

Djur är underbara varelser ,och jag som i vanliga fall inte är så intresserad av hundar är redan fäst vid Abbe....trots att han inte är min hund.


************************************************

Morgonen var regnig och grå, men lagom till vi skulle gå promenaden så tittade solen fram....tur ska man ha!


ÖNSKAR ALLA GOA BLOGGVÄNNER EN RIKTIGT FIN KVÄLL!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards