♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 november 2009

Av ♥ Monica ♥ - 6 november 2009 17:56

Oj då, redan kväll.....vad har jag gjort denna dagen då?

Jobbat mina timmar, veckohandlat både till mamma och oss själva, fixat lite middag, bjudit Thomas och Rickard på fika i eftermiddag och innan dess var jag  ute med ABBE på en promenad, och för en stund sen var jag och mannen i huset på kyrkogården och tände ljus.Fortsättningen på kvällen ska jag tillbringa vid tv:n, det är ju postkodmiljonären och idol vettja, det missar jag inteGlad.....det blir lite kvällsfika också vid tv:n som vanligt.


Dagens väder: mulet och tidvis duggregn, men ganska behagligt med 4-5 plusgrader.


 

Bjuder alla på en Gustaf Adolfbakelse...det är ju den 6 november idag

kaffe i kopp  

En kopp kaffe passar väl bra till också.....


HA EN TREVLIG KVÄLL.......






Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards