♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 23 november 2009

Av ♥ Monica ♥ - 23 november 2009 16:46

En ganska regnig och grå dag har det varit idag, men det hindrade inte oss från att åka till Falla och gå i skogen där nere med ABBE. Han är så lycklig när han får vara ute, även om det småregnar lite. Vi var borta i tre timmar, restiden inräknat så det var en lagom promenad. Jag hade både regnjacka och regnbyxor på mej och rejäla gummistövlar så det var bara att traska på i skogen över stock och sten,sankmark och stenar.....sammanfattningen av dessa timmar är..... JÄTTESKÖNT!


Någon ville se hur halsbandet ser ut som jag köpte igår på julmarknaden.....klart att jag fotograferade det så ni som är intresserade får se det...ni andra får väl blunda.....hahaha.

  Det kommer inte riktigt till sin rätt på fotot, men så här ser det ut i alla fall....smycket är av glas


HA EN MYSIG KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards