♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 16 december 2009

Av ♥ Monica ♥ - 16 december 2009 12:12

Det fortsätter att snöa även idag,riktigt fint, nu hoppas jag att detta får ligga kvar över jul åtminstone.


Innan jag åkte hem efter jobbet var jag hos en bekant och lämnade oriflamegrejer. Ringde till mamma innan jag åt frukost och frågade henne om hon ville följa med till Mia i morgon kväll, det ville hon gärna.

Nu har jag strukit alla juldukar och om en stund ska jag sätta på en älgstek på spisen, porterstek blir det idag,såsen blir himmelskt god så jag längtar redan efter middagen som vi ska äta senare i eftermiddag.


Gubben och Abbe är hos en jaktkompis, blir intressant att höra hur Abbe har uppfört sej i skogen idag, han är ju bara 6 månader, men han visar väldigt stort intresse för det han ska när han är i skogen.


Nu ska jag titta in på dansbandsdax och skriva till en god vän som hade letat upp mej här på min blogg igår  .....hon tyckte det var längesen vi hörde av varann och visst är det så, men jag ägnar mej mest åt bloggen och facebook här på datorn numera. Promenaderna med Abbe tar ju sin lilla tid också......men min vän Gunilla måste jag ta mej tid att skriva till, synd att såna vänner som hon ska bo så långt härifrån,skulle tro att det är över 50 mil   


  Två små vänner som gärna äter från samma fat.....


VI HÖRS I MORGON IGEN   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards