♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 december 2009

Av ♥ Monica ♥ - 30 december 2009 16:26

Idag har vi varit ute på promenad i Fallaskogen.


  Så här fint är det på vår gata nu.......Göran är just på väg in i Rickards bil för vidare färd till Falla.....


  ......där solen lyste vackert, men det var kallt, skulle tro att det var uppemot 12 minusgrader, men vad gör det bara man har rejäla kläder på sej


  Abbe trivdes i snön och hade inte det minsta problem med att springa runt, det fanns ju mycket intressanta spår i snön och för första gången fick jag höra hur han låter när han driver......husse sken ikapp med    när Abbe drog igång att skalla


  I ryggsäcken hade Thomas kaffe , glögg och pepparkakor som vi läskade oss med när vi väntade på att Abbe skulle komma tillbaka efter att han drivit färdigt...det smakade jättegott i det kalla vädret


  Här poserar mitt sällskap i solen.......


Nu har vi varit hemma en stund och även hunnit med att äta middag....kokt laxfilé med potatis, hollandaisesås och grönsaker blev det idag.


Önskar alla bloggisar en trevlig kväll !


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards