♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 22 november 2008

Ett minne för livet

Av ♥ Monica ♥ - 22 november 2008 15:09


Gårdagskvällen blev verkligen ett minne för livet. Strax efter klockan 17:00 kom min utdelningschef och hämtade oss......  någon timme innan hade det börjat snöa, men resan till Ullinge wärdshus gick bra och vi var där ungefär tjugo minuter innan det skulle börja.När alla hade samlats fick vi en välkomstdrink och sen minglade vi en stund och innan vi fick sätta oss till bords fick vi jubilarer gå in i ett rum och bli fotograferade. Vi fick en trerätters middag som smakade helt fantastiskt......innan efterrätten och kaffet fick vi som skulle få minnesgåvan komma fram en och en och mottaga den gåvan vi hade valt och jag hade valt en bismarklänk i guld. Vi fick även en röd ros var också. Efter efterrätten och kaffet pratade vi en stund innan vi åkte hemåt.Halv två kröp jag i säng efter en trevlig kväll.



Här är ladyn som jag vann på utlottningen....och bilden här nedanför är på bismarkhalsbandet jag fick i går kväll



Rosen som jag fick på jubileét

 
 
lillis

lillis

22 november 2008 16:56

Vad fina saker du har fått,det är skoj att bli uppvaktad när man varit länge på ett ställe
Ha en trevlig kväll
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

22 november 2008 22:16

Grattis än en gång till en fin kväll och detta fina halsband. Sen vill jag också säga att jag är överväldigad av Postens VD som avstår lönen. Ingen kan ju tycka att någon skall vara utan lön men han kanske visar vägen för andra VD:ar och då har han gjort en bragd. Nu klarar denna kasrl sig de månader han har kvar men än en gång ... Nu kan du och Svensson vara stolta över er VD.
Ha det gott!!
//Kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

22 november 2008 23:15

En minnesvärd kväll för dig och många flera, ett vackert halsband (trodde det var en armlänk du skulle få). Vad fanns det för-övrigt att välja på av presenter ? Kul att dom upmärksammar erat jobb och belönar er där efter.
Kramiz

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

23 november 2008 11:36

Vilka fina minnesgåvor!! Förstår att du hade en mycket trevlig kväll.
Så fin ladyn är!!
Ha det gott denna söndag

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

23 november 2008 12:49

Förstår att det var ett minne för livet!
Snyggt halsband!
Frågar som Ruth vad fanns det mer att välja på????

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards