♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Jag trodde jag kunde.......

Av ♥ Monica ♥ - 25 november 2008 12:55


Inte blev det någon ny blogga med tomte och ljus, jag gick bet på det även denna gången och nu får det nog vara tror jag. Jag är den personen som inte har så stort tålamod att sitta och greja med saker som inte vill sej och nu satt jag med detta i går kväll igen i en timmes tid, tror det var tredje gången, men det blev misslyckat igen......irriterande till tusen och hur i hellskotta gör man när man ska skriva in text, inte hjälpte det att jag läste innantill i boka heller.....jag ska nog inte ge mej på såna avancerade saker har jag förstått ..... nu avslutar jag dagens blogg med en vacker sång.....lyssna och njut ni som gillar ABBA.

 
 
lillis

lillis

25 november 2008 15:01

ABBA tillhör mina favoriter. Har du varit på bio och sett Mamma Mia? det ska du bara göra den var hur bra som helst
Ha det bra
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Yvonne R

Yvonne R

25 november 2008 15:20

Har sett filmen Mama Mia, den är sååå bra!!
Vi får väl se om du gör ett nytt försök med julloggan...jag vet man blir stollig om inte saker blir som man vill.
Tack för fin musik!!

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Medresenärska

Medresenärska

25 november 2008 16:48

Hörru Monica ...
Vad felas när du skall göra nya loggan. Maila mig och tala om hur du gör när du skall försöka skriva texten så skall jag se vad fel du gör och medela frua tillbaka hur du skall komma tillrätta med problemet. Ge inte upp .... du är ju kvinna !!!
Ha det gott!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

25 november 2008 19:44

Så knorrigt och knasigt skall det inte vara, kanske kommer något på mailen :-)

http://bernamis.bloggagratis.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

25 november 2008 20:51

Allting är lätt när man kan det -och vice versa. Det låter som om hjälp är på väg;)
Abba dabba dooo!

http://barasaras.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

25 november 2008 21:47

Inte är det så svårt ta det bara lungt så fixar det sig skall du se!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards