♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 23 december 2009

Dan före dopparedan

Av ♥ Monica ♥ - 23 december 2009 13:53

Nu är vi redo för att fira jul här, julstämning är det ju också med all snö som har kommit. igår kväll och inatt kom det cirka 10cm nysnö. Julgranen klädde vi igår kväll, när den är klädd då är det jul för mej.


  Detta fina julkortet har jag fått av en bloggvän som jag har träffat genom blip för några år sen. Nu har vi kontakt genom bloggen och facebook...


TACK CINA FÖR DET VACKRA JULKORTET!


 


NU VILL JAG ÖNSKA ALLA MINA BLOGGVÄNNER OCH ÖVRIGA LÄSARE EN RIKTIGT  GOD JUL!

 
 
lillis

lillis

23 december 2009 15:28

Tycker oxå att det känns som jul,med all snö som kommit och skinkan har jag smakat av
Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

23 december 2009 19:41

Trevlig bakgrund med cyklar i snön, det var inte skoj för brevbärarna förr när de måste ta sig pr hoj i alla väder.
Klart det är JUL när granen är klädd, vi har inte plats för någon inomhus men tätt bakom huset står granskogen grön och grann;-) Jul är det nog när jag tagit fram alla pinaler som hör till, gamla grejer med minnen, som ser dagens ljus bara den här speciella helgen.
Ha en riktigt GOD JUL!

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

23 december 2009 23:16

Ja nu är dagen kommen och tomten knackar snart på dörren till alla som är snälla, hoppas han kommer hit också.
Önskar er en riktigt skön julhelg !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
margit

margit

24 december 2009 01:57

Hej monika och TACK för din varma hälsning!! Även jag vil önska Dig o de dina en underbar o fin JULHELG!! Kramen!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards