♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 november 2011

Av ♥ Monica ♥ - 2 november 2011 17:19

..............heter TOBIAS denna onsdag.Jag känner ingen TOBIAS, men det finns åtminstone en kille här i byn som har det namnet.Hans mamma brukar hälsa glatt på mej när vi möts,men vi har nog aldrig pratat med varann direkt tror jag.

På tal om att hälsa så fick jag av en händelse se en person i affären i morse när jag hämtade frukt till mina kollegor på posten.....när jag stod vid kassan kom det en dam och var på väg dit också,men av någon anledning fick hon väldigt bråttom att vända och skynda sej utom synhåll från mej........skäms människan,eller vad är orsaken till detta beteende kan man ju undra.Hur som helst så måste det vara jobbigt när man inte kan träffa vissa människor öga mot öga utan smyga sej undan för att slippa konfronteras med vederbörande.Jag för min del har inget otalt med personen ifråga,men hennes beteende är en aning konstigt.Hon drog nog en lättnandes suck när jag lämnade butiken så att hon kunde gå till kassan och betala sina varor....STACKARS MÄNNISKA!


Det börjar att dra ihop sej till att placera bakdelen i tv-soffan några timmar,men först ska jag gå ut med Abbe en sväng.Han ska vara här lite längre idag eftersom hans husse är med en kompis till en affär i stan.


HEJ MED ER KÄRA VÄNNER....VI HÖRS!


 


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards