♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 9 november 2011

Av ♥ Monica ♥ - 9 november 2011 14:48

Idag är det en fin dag,solen skiner,men det är lite kyligt. För ett år sen var det snöstorm här och sen hade vi snö hela tiden tills det blev vår om jag inte minns fel.


Idag blev det en promenad när jag hade hämtat Abbe och sen har jag tvättat och hängt ut på altan,det blir så friskt och luktar så gott om det får hänga ute lite,men det torkar ju inte så det får hänga i torkskåpet och torka färdigt sen.

Nu har vi ätit middag och nu ska jag titta in till mina bloggvänner en sväng.


Ikväll ska jag titta på halv åtta hos mej och bonde söker fru.......


HEJ FÖR DENNA GÅNGEN....HÖRS I MORGON IGEN!


************************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards