♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 november 2011

Av ♥ Monica ♥ - 8 november 2011 21:08

Idag har det varit dimmigt mer eller mindre hela dagen,riktigt gråkallt har det också varit.

Var en tur nere i stan på förmidddagen och i eftermiddag har jag jobbat mina 25% istället för på morgonen.Det var fackmöte på jobbet klockan fyra och jag var med och åt god smörgåstårta som vi alltid brukar börja mötet med,sen gick jag ner och* kammade* post en stund innan jag gick upp och var med på mötet tills jag skulle åka hem 17:20 då min arbetsdag var slut.


Nu har jag suttit vid tv:n och tittat på både nyheter, halv åtta hos mej och slutligen sommarpratarna.

Jag hoppas att jag hinner titta in till mina bloggvänner i morgon,jag har inte glömt bort er,men det är lite annat som måste göras ibland och då hinner jag helt enkelt inte ägna mej åt allt på datorn som jag skulle vilja.


Nu ska jag strax gå och lägga mej och förhoppningsvis inte snarka inatt så att min käre make blir väckt.......det där med att snarka är ju inget man rår för förstås.


GOD NATT MED ER.........HÖRS I MORGON IGEN!


*******************************************

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards