♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 20 november 2011

Av ♥ Monica ♥ - 20 november 2011 14:46

Gårdagskvällen blev väldigt lyckad,alla åt och drack med god aptit.

Jag lovade ju lite foton och här kommer dom.......

Klickbara blider


       


Jag köpte rökt skinka,pastrami och rostbiff......olika sorters frukt,potatissallad,brieost,kex och lite bröd och sen komponerade jag ihop det på de olika faten....lika enkelt som att beställa färdigt i affären.

Barnbarnen fick pizza som jag beställde på GREVEN och sen åkte jag ner och hämtade dom,även Netha,Jimmy och Michaela åkte med och var bärhjälp.

Abbe var ju med hela kvällen och som vanligt var han i centrum,han får aldrig vara i det rummet vi satt i,bara när det är kalas.Det är ingen som har fyllt år som någon undrade....nää detta var en helt vanlig bjudning som brukar ske en gång per år förutom när vi har födelsedag här i huset i april och juli.


Idag har solen tittat fram en liten stund och jag och gubben var ute på en timslång promenad på förmiddagen.

Nu tittar gubben på fotboll på tv,mamma sitter i köket och läser aftonbladet och jag sitter här vid datorn och om en timme ungefär ska vi fika.


HEJ DÅ FÖR DENNA GÅNGEN!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards