♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 november 2010

Av ♥ Monica ♥ - 1 november 2010 18:13

.......den ljuva September heter ju en sång som spelades ofta förr i tiden när man kom in i November.Om September var så ljuv vet jag väl inte, men nu är vi i alla fall inne i årets mörkaste månad.


Igår var vi bortbjudna på middag klockan 12:00 till Thomas svärföräldrar, mycket trevligt och god mat...kaffe med dopp lite senare på eftermiddagen.


I eftermiddag har jag haft besök av en bekant och vi har varit ute och promenerat.När vi kom hem igen smakade det bra med kaffe.


Nu är det snart dags för tv-soffan en stund och senare ikväll ska jag göra en beställning till oriflame, denna gången blev det en stor order, många som har beställt.


 

Tänder några ljus som lyser upp i mörkret.....


HA EN BRA KVÄLL ALLA GOA VÄNNER!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards